Jäsenedut

Keski-Suomen Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Toimimme eri puolilla Keski-Suomea.

Tarjoamme:

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa, sekä mahdollisuuden tavata muita syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään.
  • Henkilöjäsenmaksu on 25 €/kalenterivuosi. Liittymällä jäseneksi tuet Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää, tärkeää syöpätyötä.

Jäsenenä saat mm:

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Alennuksia Kylpylähotelli Rantasipi Laajavuoren kylpylä – ja kuntosalipalveluista sekä Peurungan kylpylä- ja liikuntapalveluista.
  • Kalajoella sijaitsevan lomaosakkeen käyttöoikeus viikolla 22. Huoneisto on 47 m2, yöpymään mahtuu 6 henkeä. Omavastuu 50 e/ viikko.  Vapaamuotoiset, lyhyet hakemukset 31.3.2023 mennessä syopayhdistys@kessy.fi. Mikäli halukkaita on useampia, arpa ratkaisee.
  • Hoitopäiväkorvauksen, 5 euroa/vuorokausi. Lue lisää hoitopäiväkorvauksesta
  • Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen 600 euroa
  • Lapsipotilaiden perheiden tuki
  • Korvauksia lapsena syöpään sairastuneen poliklinikkamaksuihin, sairaalamaksujen ja matkakustannuksen omavastuuosuuksiin. Lue lisää lapsisyöpäpotilaiden avustuksista
  • Majoitusavustusta

Valtakunnalliset jäsenedut:

• Green Star-hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi varauskoodilla GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29,90€). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 eur/kk (ovh. 14,90 eur/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Jäsenetu on käytettävissä yhden kerran per henkilö sopimuskauden aikana. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 eur) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa (ladyline.fi) alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä. Varaudu esittämään voimassaoleva jäsenkorttisi kulkuavainta noutaessa.
  • Hotelli Pikku Syöte: Alennus 8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkortti näytettävä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • BookBeat: Linkki etuun: https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot. Etu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.

Varauduthan todistamaan jäsenyytesi pyydettäessä nimen ja jäsennumeron avulla. Jäsennumero löytyy jäsenlehdestä, jäsenmaksukaavakkeesta tai yhdistyksen toimistolta.
Kaikkiin jäsenetuihin liittyvät tiedustelut p. 014 3330 220 (ma-to klo 9-15) tai syopayhdistys@kessy.fi