Jäsenedut

Keski-Suomen Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Toimimme eri puolilla Keski-Suomea.

Tarjoamme

• Tietoa: Neuvontahoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa, sekä mahdollisuuden tavata muita syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään.

Jäsenedut

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Hoitopäiväkorvauksen, 5 euroa/vuorokausi. Lue lisää hoitopäiväkorvauksesta
  • Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen 337 euroa
  • Korvauksia lapsena syöpään sairastuneen poliklinikkamaksuihin, sairaalamaksujen ja matkakustannuksen omavastuuosuuksiin. Lue lisää lapsisyöpäpotilaiden avustuksista
  • Majoitusavustusta
  • Maksutonta luomien tarkastusta ja verenpaineen mittausta
  • Instrumentarium-liikkeistä alennuksia optiikan ja hyvän olon tuotteista ja palveluista. Jäsenyys todistetaan yhdistykseltä saatavalla todistuksella. Tarkemmat tiedot alennuksista yhdistyksen toimistosta tai Instrumentarium-liikkeistä.
  • Vuoden 2017 aikana alennuksia Kylpylähotelli Rantasipi Laajavuoren kylpylä – ja kuntosalipalveluista. Jäsenyys todennetaan nimen ja jäsennumeron avulla kylpylän kassalla. Jäsennumero löytyy jäsenlehdestä, jäsenmaksukaavakkeesta tai yhdistyksen toimistolta. Etuuden sisältöä, alennuksia ja jäsennumeroa voi tiedustella yhdistyksen toimistolta arkisin ma-pe 9.00 – 15.00 p. 014 3330220
  • Viking Line risteilyetukortti toimintavuoden ensimmäisen Syöpä-lehden liitteenä

Liittymällä jäseneksi tuet Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää, tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvuksista.