Kuvia Jyväskylän seudun paikallisosaston tapahtumista

Ohessa kuvia paikallisosastomme tapahtumista ja retkistä. Virkistystoimintamme on aktiivista. Tervetuloa mukaan tuleville retkille ja tapahtumiin!

Jyväskylän seudun paikallisosaston keväinen teatterimatka suuntautui Tampereen teatteriin 27.4 katsomaan Anna Kareninaa. Tämä Tolstoin romaanin mukaan sovitettu klassikko vei meidät suoraan 1800-luvun Venäjälle. Hieno puvustus, ohjaus ja rooleissa juuri näihin valitut oikeat henkilöt. Pia Piltz Annan roolissa näytteli itsensä kerralla suomalaisen teatterihistorian jättiläisten joukkoon ja hänen tulkintansa oli lähes veret pysäyttävä ilmiö.

Ennen esitystä lounastimme ravintola Myllärissä, jossa meille tarjoiltiin maittava ja herkullinen lounas.
50 onnellista ja tyytyväistä matkaajaa lähti teatterin jälkeen kohti kotia Jyväskylää. Tämä oli upea teatteriesitys, joka varmaankin jätti suuren jäljen sydämeen ja sieluun.
Kiitos kaikille osallistujille ja hyvää kevättä☀️

Jyväskylän seudun paikallisosasto kiittää kaikkia osallistujia, esiintyjiä, lahjoittajia sekä Jyväskylän palvelualan opistoa upeista pikkujouluista 30.11.2018. Ilta oli täynnä iloa ja laulua; Helmi Tumanto säesti, lauloi ja laulatti yhteislauluin. Sahansoittaja Kalevi Issakainen viihdytti taitavalla soitollaan. Jyväskylän poikakuoro Sirkat herkistivät esityksellään jokaisen kuulijan. Vuokko Nuutinen lausui hauskan jouluisen pakinan. Herkullisen jouluaterian olivat tehneet opiston opiskelijat tuoreista lähiruokaraaka-aineista. Tilaisuuden juonsi paikallisosaston puheenjohtaja Anne Raivio. Perinteiset arpajaiset päättivät illan. Hyvää joulun odotusta kaikille ❤

K-S  Syöpäyhdistyksen  Jyväskylän seudun paikallisosasto teki matkan Mikkelin teatteriin 10.11 ja mukana oli 50 matkaajaa. Kävimme katsomassa farssia ”Kolmen kimppa”. Menomatkalla kävimme Kenkäverossa, jossa oli jo jouluista tunnelmaa ihasteltavaksemme. Esityksen jälkeen nautimme maittavan päivällisen teatterin yhteydessä olevassa Bistrossa.
Kiitos kaikille teatterimatkalle osallistuneita.

Teimme upeassa säässä retken Etelä-Konneveden kansallispuistoon . Mukan 32 iloista retkeläistä. Makkarat ja letut nuotiolla paistuivat mukavalla porukalla. Tulomatkalla kuulimme mielenkiintoisen kertomuksen Koivistonkylän viljavarastosta, kestikievarista ja postitoimistosta.

Kiitos kaikille mukana olleille.

Jyväskylän seudun paikallisosasto, K-S:n Syöpäyhdistys ry kiittää kaikkia Peurungan syksyn virkistyspäiville osallistuneita. Päivät alkoivat sateisessa säässä mutta onneksi tunnelma oli iloinen ja lämmin. Meitä oli yli 80 jäsentä eri paikallisosastoista. Nautimme hyvästä ruuasta, Sepon ja Annelin upeasta laulu- ja soittoesityksestä, vesijumpasta, rentoutuksesta innokkaiden fysioterapiaopiskelijoiden ohjaamina, keilauksesta, uinnista ja poreista,  K-S:n Muistiyhdistyksen luennosta sekä tansseista ja karaokesta. Moni sai uusia ystäviä ❤ Nähdään taas keväällä ❤

Kuva Anu Mäntylä

Kuva Mari Putkonen

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjesti matkan  Pyynikin kesäteatteriin 4.8. Näytelmänä oli hauska komedia ”Ehtoolehdon sankarit”, jossa hoitokodissa asuvat viisaat vanhukset yrittivät selvittää hämäräperäisten remonttimiesten touhuja.
Näytös oli loppuunmyyty ja hulvatonta menoa todistivat 830 katsojaa!
Kiitos kaikille retkeen osallistuneille!

Käsityökahvilan tuotoksia, valmistumassa torkkupeitto.

Syksyllä 2018 Käsityökahvilassa teemme kuvansiirtoa, tervetuloa!

Peurungan työikäisten virkistyspäivät 4.5.-6.5.2018

Muistokynttilät Peurungan rannassa 2018

Ulkoilua Peurungassa!

Keilailua Peurungassa!

Teatterimatka Tampereen Työväenteatteriin, Kevytkenkäinen nainen, kevät 2018.

Teatterimatka syksyllä 2017 Tampereelle Cats-musikaaliin oli mahtava!

Pikkujoulujen arpajaispalkintoja 2017

Syksyn 2017 Peurungan virkistyspäivät, Tommi Soidinmäki