Tieto-ja teemaillat

Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää syöpään liittyviä luentoja ja tietoiltoja ympäri maakuntaa.

Järjestämme Keski-Suomen alueella Tietoa syövästä -tilaisuuksia syöpään sairastuneille, heidän läheisilleen sekä muille asiasta kiinnostuneille.

• LantionpohjaillatMiehet 4.3. klo 18.00-20.00/Naiset 5.3. klo 17.00-19.00Illan teema lantionpohjalihasten hyvinvointi. Kiinnostaako sinua lantionpohjan hyvinvointi? Tule keskustelemaan aiheesta ja kuulemaan vinkkejä lantionpohjan hyvinvoinnin edistämisestä. Lantionpohjan hyvinvointi kuuluu meille kaikille.Illan asiantuntijana fysioterapeutti/terveystieteiden opiskelija Ulla-Maija Aho.
  • Imusuonisto ja sen tehtävät 19.2. klo 17.00-19.00
    Illassa vieraana sairaanhoitaja/lymfaterapeutti Mirka Pirttimäki, joka kertoo, mikä on imusuoniston tehtävä, sekä turvotuksen synnystä  ja sen vaikutuksesta elimistöön. Illassa keskustellaan myös lymfaterapiasta ja tukituotteista sekä niiden tärkeydestä.

Tapahtumat järjestetään yhdistyksen tiloissa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Sirpa Tuomainen p. 050 352 9917/sirpa.tuomainen@kessy.fi

Luennoista ja teemailloista tiedotamme nettisivujemme Ajankohtaista-osiossa  sekä sanomalehti Keskisuomalaisen seurapalstalla.

Järjestämme tilaisuuksia sekä terveydenhuollon ammattilaisten että paikallisosastojen pyynnöistä. Ota meihin yhteyttä.