Teemalliset tapahtumat

Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää syöpään liittyviä luentoja ja tietoiltoja ympäri maakuntaa.

Tapahtumien tarkemmat tiedot ja ajankohdat löytyvät yhdistyksen verkkosivuilta ja Facebookista.

Järjestämme kaksi kaikille avointa tilaisuutta Keuruulla ja Viitasaarella

Asiantuntijoina ovat yhdistyksen sairaanhoitajat ja vastuulääkäri Auli Nevantaus. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista. Molemmissa tilaisuuksissa on samanlainen sisältö:

• Oman terveyden edistäminen ja terveelliset elintavat. Miksi ja miten omaa terveyttä voi ja kannattaa edistää?
  • Millaista on nykyinen syövän hoito ja tutkimus? Tuleeko syöpärokotteita? Syöpäseulonnat ja niiden vaikuttavuus?
  • ke 28.8. klo 17–19 Keuruu, Kamana. Kangasmannilantie 4.
  • ke 9.10. klo 17–19 Viitasaari, seurankuntatalo. Pappilantie 6.

Roosa nauha keräys käynnistyy 19.9.2024

Iloinen syksyn merkki on Roosa nauha keräyksen alkaminen!

• Tapaat meidät Jyväskylän kävelykadulla Roosa nauha teltalla 19.9. klo 9 alkaen (säävaraus).
  • Roosa nauha hyväntekeväisyyskonsertti 3.10. klo 19-20. Esiintyy mm. Tommi Soidinmäki ja Eeva Saarenpää.
  • Kerromme lisää eri viestintäkanavissamme syksyn kuluessa.

Virkistyspäivät yhdistyksen jäsenille 11.-13.10.2024

Lämpimästi tervetuloa jäsenten virkistyspäiville pe 11.10 – su 13.10.2024 Peurunkaan, Laukaaseen. Päivillä on tilaa 90 osallistujalle. Vapaa-ajan ohjelmasta vastaa Jyväskylän seudun paikallisosasto.

Ilmoittautuminen päiville alkaa 3.9. klo 9.00 ja päättyy 12.9. klo 15.00. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.  Lopullinen ohjelma hintoineen ja ilmoittautumisohjeineen julkaistaan yhdistyksen verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa 5.8.2024. Huomiothan ystävällisesti seuraavaa:

• Virkistyspäiville osallistujia ei ole vakuutettu yhdistyksen puolesta. Suosittelemme oman vakuutuksen ottamista.
  • Peruutus on veloituksetta mahdollinen 16.9.2024 saakka. Sen jälkeen joudumme veloittamaan 50 % ja alle 7 vrk ennen tulopäivää 100 % varatusta majoituksesta ja palveluista.
  • Yhdistyksen jäsenmaksun vuodelle 2024 tulee olla maksettuna ennen päiville ilmoittautumista.