Lahjoita

Keski-Suomen Syöpäyhdistys tekee tärkeää työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, terveyden edistämiseksi ja syöpätautien ennalta ehkäisemiseksi. Yhdistyksemme toiminta on mahdollista lahjoitusten ansiosta.

1Lahjoituksia tarvitaan, jotta voimme jatkaa toimintaamme ja kehittää sitä ihmisten tarpeita vastaavaksi.

Voit lahjoittaa varoja Keski-Suomen Syöpäyhdistykselle yksittäisellä lahjoituksella, muistolahjoituksella, merkkipäivälahjoituksella tai testamenttilahjoituksella.

Pienikin lahjoitus on tärkeä. Kiitos tuestasi!

Keräyslupa nro RA/2019/1188 on myönnetty ajalle 1.1.2020-31.12.2024 Keski-Suomen alueelle (Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari ja Äänekoski)

Lahjoitustili:
IBAN: FI56 5290 0220 2133 24
BIC: OKOYFIHH

Kertalahjoitus

Muistolahjoitus

Merkkipäivälahjoitus

Testamenttilahjoitus

Kysy lahjoittamisesta. Annamme mielellämme lisätietoja lahjoittamisen tavoista.
Lisätietietoja toiminnanjohtaja Anne Astikainen p. 050 5167 878, anne.astikainen@kessy.fi tai toimisto p. 014 333 0220, syopayhdistys@kessy.fi