Lahjoita

Keski-Suomen Syöpäyhdistys tekee tärkeää työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, terveyden edistämiseksi ja syöpätautien ennalta ehkäisemiseksi. Yhdistyksemme toiminta on mahdollista lahjoitusten ansiosta.

Lahjoituksia tarvitaan, jotta voimme jatkaa toimintaamme ja kehittää sitä ihmisten tarpeita vastaavaksi.

Voit lahjoittaa varoja Keski-Suomen Syöpäyhdistykselle yksittäisellä lahjoituksella, muistolahjoituksella, merkkipäivälahjoituksella tai testamenttilahjoituksella.

Pienikin lahjoitus on tärkeä. Voit tukea meitä lahjoittamalla suoraan lahjoitustilille. Kiitos tuestasi!

Lahjoitustili:
IBAN: FI56 5290 0220 2133 24
BIC: OKOYFIHH

Keräyslupa nro RA/2017/1369 on myönnetty ajalle 1.1.2018-31.12.2019 Keski-Suomen alueelle (Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari ja Äänekoski)

Kysy lahjoittamisesta

Muistolahjoitus

Merkkipäivälahjoitus

Testamenttilahjoitus

Annamme mielellämme lisätietoja lahjoittamisen tavoista puhelimitse tai sähköpostilla:

Toiminnanjohtaja Immu Isosaari p. 050 5167 878 tai toimisto p. 014 333 0220

immu.isosaari@kessy.fi tai syopayhdistys@kessy.fi