Vapaaehtoistoiminta

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoiset tekevät arvokasta työtä syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi.

Vapaaehtoistyön vaihtoehtoja on useita: vapaaehtoisena voit esimerkiksi kouluttautua tukihenkilöksi, tehdä talkootyötä ja osallistua paikallisosastojen toimintaan. Tule sinäkin mukaan!

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen paikallisosastoissa ja kerhoissa järjestetään muun muassa erilaisia tapahtumia, ryhmiä ja retkiä. Paikallisosastojen ja kerhojen tapaamisissa syöpään sairastuneiden, heidän läheistensä ja muuten asiasta kiinnostuneiden on mahdollisuus kohdata.

Tukihenkilönä toimiminen on tärkeä vapaaehtoistyön muoto. Lue lisää tukihenkilötoiminnastamme.

Yhdistyksessä toimii myös vapaaehtoinen naistoimikunta, joka järjestää erilaisia hyväntekeväisyystapahtumia, ja on näin suurena apuna yhdistyksen varainhankinnassa. Naistoimikunta kokoontuu kuukausittain syys-toukokuussa.

Lisätietoja naistoimikunnasta antavat puheenjohtaja Anne Routti p. 040 8364 312, anneroutti@gmail.com ja varapuheenjohtaja Auli Fredrikson
p. 040 5410 096auli.fredrikson@gmail.com

Haluatko vapaaehtoiseksi?

Mikäli kiinnostuit vapaaehtoisena toimimisesta, voit täyttää oheisen lomakkeen ja kertoa itsestäsi lisää.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.