Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Joutsan seutu

Joutsan seudun paikallisosastosta löydät monenlaista toimintaa, mm. RoosaRouvat ja Kankeromiehet.

Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu yksi avoin vertaistukiryhmä sekä yksi avoin toiminnallinen ryhmä. Lisäksi järjestämme kulttuuriretkiä ja tapaamme liikunnallisissa merkeissä.

Ääneseutu

Ääneseudun paikallisosasto järjestää ryhmiä, liikuntaa sekä virkistystä.

Keurusseudun kerho

Keurusseudulla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Säännöllisiä kuukausittaisia kokoontumisia ei järjestetä.

Pihtiputaan kerho

Pihtiputaalla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Kokoontumiset joka toinen kuukausi. Kerhon kokoontumisista ilmoitetaan paikallislehti Kotiseudun Sanomien Seurat ja yhdistykset -palstalla ja kerhon Facebook sivulla.

Naistoimikunta

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen yhteydessä toimii vapaaehtoinen naisten ryhmä, joka järjestää erilaisia hyväntekeväisyystapahtumia, ja on näin suurena apuna yhdistyksen varainhankinnassa.