Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. kerhotoimintaa ja virkistysmatkoja

Puheenjohtaja Ritva-Liisa Lindström
Linjamanpolku 2 A, 40950 Muurame
tiitalindstrom@gmail.com

Sihteeri Hilkka Hänninen
Papinpussi 4, 40900 Säynätsalo
hilkka.m.hanninen@gmail.com

Joulujuhla pe 8. 12. klo 17 Jyväskylän Palvelualan opistolla, Salokatu 20. Jouluateria+glögi, Helmi Tumanto esiintyy laulaen ja soittaen pianoa, musiikkiesityksiä, ym. hauskaa ohjelmaa, arpajaiset. Hinta jäs. ja ei-jäs. 25€. Ilmoittautuminen viimeistään 24.11. mennessä, Hilkka p. 0503400115 tai sähköpostilla hilkka.m.hanninen@gmail.com tai Ritva-Liisa p. 0443313013 tai sähköpostilla tiitalindstrom@gmail.com. Maksu paikallisosaston tilille FI83 5290 0220 0395 96. Bussilla 1 ja 2 pääsee perille.

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjesti teatterimatkan Tampereen teatteriin 11.11 katsomaan Andrew Lloyd Webberiin fantastista suurmusikaalia Cats. Kissat tanssivat, laulavat, on hyppyä, volttia ja akrobatiaa. Esityksessä kaikki oli hallittua ja huoliteltua; orkesteria ja valotekniikkaa unohtamatta. Ennen esitystä lounastimme Tammerkosken rannalla ravintola Tampellassa. Kiitos kaikille mukana olleille!

Toimintakalenteri syksy 2017

11.9. klo 17.00 Käsityökahvila

11.-13.9. Virkistyspäivät Peurunka

16.10. klo 17.00 Käsityökahvila

13.-15.10. Rinnakkain-tapaaminen

11.11. Cats-musikaali, Tampereen teatteri

13.11. klo 17.00 Käsityökahvila

8.12. Joulujuhla

11.12. klo 17.00 Käsityökahvila

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, facebookista sekä Ksml:n kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta seurat-palstalta.