Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Anne Raivio
Lotilantie 11, 40530 Jyväskylä
raivioanne@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Vaajarinne 3 as 2
40800 Vaajakoski
amantyla7@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintaa:

• Teatteriretki Mikkelin teatteriin ”Rakastunut Ryti” la 8.2 klo 13. Lähtö Harjun tilausajolaiturista klo 9.15 ja paluu noin klo 19. Menomatkalla poikkeamme Kenkäverossa. Ruokailu ravintola Bistro Holvissa esityksen jälkeen. Hinta jäsenille 40€ sisältäen matkat, lipun sekä ruokailun. Ilmoittautumiset 29.12.2019- 7.1.2020 Hilkalle p. 050 3400 115. Maksu tilille FI83 5290 0220 039596. Viite: oma nimi/ Mikkeli.
  • Jyväskylän seudun paikallisosaston vuosikokous 18.2 klo 17 Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry, Kilpisenkatu 5 b 9. Kaikille jäsenille avoin keskustelutilaisuus. Tule rohkeasti mukaan ideoimaan toimintaa! Käsiteltävänä K-S Syöpäyhdistys ry:n paikallisosastojen toimintasääntöjen 10§ asiat. Kahvitarjoilu!
  • Perinteinen käsityökahvila kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina (13.1.,10.2., 9.3. sekä 11.5.) klo 17.00.

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, Facebookista sekä Keskisuomalaisen kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta, Seurat-palstalta.

Ohessa KUVAlinkki menneistä tapahtumistamme ja retkistämme: