Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Anne Raivio
Lotilantie 11, 40530 Jyväskylä
raivioanne@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Eemelintie 4 C 22
40820 Haapaniemi
amantyla7@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintaa keväällä 2019:

• 21.2 klo 17 vuosikokous Hotelli Albassa. Kaikille jäsenille avoin keskustelutilaisuus. Tule rohkeasti mukaan ideoimaan toimintaa. Käsiteltävänä K-S Syöpäyhdistys ry:n paikallisosastojen toimintasääntöjen 10§ mukaiset asiat. Kahvitarjoilu!
  • Matka Tampereen teatteriin lauantaina 27.4. klo 14.30 alkavaan näytökseen (50 lippua) ”Anna Karenina”. Leo Tolstoin kirjoittaman näytelmän on ohjannut Marika Vapaavuori ja Annaa näytelmässä näyttelee Pia Piltz. Lähdemme Harjun tilausajolaiturilta klo 9.00. Reittinä Keljon Prisma-Muuramen Shell-Tampere. Matkalla voimme tarvittaessa pysähtyä Orituvalla. Kello 12 kahden pääruokalajin lounaspitopöytä (broileri ja lohi) ravintola Myllärissä. Jälkiruokana kahvi/tee ja talon makea piirakka. Hinta (sis. matkan, ruokailun ja lipun) 30 € jäsenille ja 75 € ei-jäsenille. Ilmoittautumiset 25.2. – 25.3. Ritva-Liisalle p 044 3313013 tai tiitalindstrom@gmail.com (ilmoita myös ruokarajoitteesi). Ilmoittautumisen yhteydessä maksu paik.osaston tilille FI83 5290 0220 0395 96.
  • Käsityökerho: maanantaisin 14.1., 11.2., 11.3., 8.4. sekä 13.5.2019 klo 17
  • Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, Facebookista sekä Keskisuomalaisen kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta, Seurat-palstalta.

Ohessa KUVAlinkki menneistä tapahtumistamme ja retkistämme: