Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Anne Raivio
Lotilantie 11, 40530 Jyväskylä
raivioanne@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Kirkkotie 3 as 6
40800 Vaajakoski
amantyla7@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintakalenteri kevät 2018:

• Käsityökahvila jää kesätauolle, syksyn toiminta alkaa 13.8. klo 17.00. Tervetuloa mukaan!
  • Hyväntekeväisyysnäytös 20.6. klo 19, Korpilahden Teatteri: SYDÄNKOHTAUKSIA ELI NÄIN TEHTIIN KUMMISETÄ -komedia. Liput 20€/hlö, näytöksen tuotto Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintaan. Ei kuljetusta, katetut sisätilat, lippujen myynti Anne 040 74 83 556  maksu osaston tilille FI83 5290 0220 0395 96, viite: nimi/korpilahti. VAIN ENNAKKOMYYNNISSÄ Hyväntekeväisyysnäytös

Hyväntekeväisyysnäytös 20.6.2018 klo 19.00

• Kesäteatterimatka Pyynikille  EHTOOLEHDON SANKARIT-komedia 4.8.2018 klo 14 näytökseen, lähtö Harjun tilausajolaituri klo 9.30. Ruokailu Pyynikin kesäteatterin ravintolassa. Hinnat 40€/jäsen, 70€/ei-jäsen. Matka sisältää kuljetuksen, lipun ja ruokailun. Ehtoolehto_esite Maksu osaston tilille: Osuuspankki FI 83 5290 0220 0395 96      HUOMIO! Näytös on loppuunmyyty, retki täynnä.
  • Maailmanperintöä päivässä -retki 31.8.2018 Kuulet bussissa tarinaa Struven ketjusta, tilojen historiasta. Tutustut Petäjäveden vanhaan kirkkoon. Vierailet lammasfarmilla, jossa mahdollisuus ostaa paikallistuotteita. Ruokailu ja leivoskahvit. Mukana opas Mari Putkonen. Tiedot ja ilmoittautumisaika julkaistaan kesä-heinäkuussa.
  • Konneveden kansallispuisto -retki syyskuu 2018 Retkeilyä ja yhdessä oloa, tule koko perheen kanssa! Makkaranpaistoa, nokipannukahvia, bussikuljetus. Tiedot ja ilmoittautumisaika julkaistaan kesä-heinäkuussa.

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, Facebookista sekä Keskisuomalaisen kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta, Seurat-palstalta.

Ohessa KUVAlinkki menneistä tapahtumistamme ja retkistämme:

Kiitos kaikille  Peurungan Työikäisten virkistyspäiville 4.5-6.5.2018 osallistuneille!

Ihana auringonlasku, luonnonpeilikuva järven pinnassa.