Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Anne Raivio
Lotilantie 11, 40530 Jyväskylä
raivioanne@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Eemelintie 4 C 22
40820 Haapaniemi
amantyla7@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintakalenteri syksy 2018:

• Käsityökerho: maanantaisin 13.8, 10.9, 8.10, 12.11 sekä 10.12.2018 klo 17.
  • Mikkelin Teatteri  la 10.11 klo 13 komedia Kolmen Kimppa. Lähdemme matkaan Harjun tilausajolaiturista klo 10. Esityksen jälkeen ruokailemme ravintola Bistro Holvissa. Retken hinta ( sisältäen matkat, teatterilipun ja ruokailun) on jäsenille 40€ ja ei jäsenille 60€. Maksu ilmoittautumisen yhteydessä tilille FI 83 5290 0220 0395 96. Viite: oma nimi / Mikkeli. Ilmoittautuminen 30.9 -21.10 välisenä aikana Hilkka Hänninen p. 050 3400 115, hilkka.m.hanninen@gmail.com tai Anu Mäntylä p. 050 4686 604, amantyla7@gmail.com. Varattuna on 50 lippua. Osallistujat vastaavat omalla vakuutuksellaan vahingon sattuessa. Lisätietoa näytöksestä: http://www.mikkelinteatteri.fi/ohjelmisto?ohjelma=115
  • Pikkujoulut 30.11 alkaen klo 17.00

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, Facebookista sekä Keskisuomalaisen kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta, Seurat-palstalta.

Ohessa KUVAlinkki menneistä tapahtumistamme ja retkistämme: