Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Anne Raivio
Lotilantie 11, 40530 Jyväskylä
raivioanne@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Eemelintie 4 C 22
40820 Haapaniemi
amantyla7@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston toimintaa:

• Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää retken Kuopion kaupunginteatterin Cabaret -musikaaliin lauantaina 26.10. Lähtö Harjun tilausajolaiturista klo 10:30 ja paluu noin klo 19:30. Hinta jäsenille 50€ (sis. kuljetukset, teatterilipun sekä ruokailun). Ilmoittautumiset maanantaina 26.8 alkaen Hilkalle p. 050 3400 115. Maksu paikallisosaston tilille FI83 5290 0220 0395 96. Viite: oma nimi /Tampere. HUOM! RETKI TÄYTTYNYT! PERUUTUSPAIKKOJA VOI KYSYÄ HILKALTA.
  • Perinteinen käsityökahvila kokoontuu syyskuun alusta alkaen joka kuukauden toisena maanantaina (9.9.,14.10., 11.11. sekä 9.12.) klo 17.00.
  • Perinteiset pikkujoulut marras-joulukuussa. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, Facebookista sekä Keskisuomalaisen kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta, Seurat-palstalta.

Ohessa KUVAlinkki menneistä tapahtumistamme ja retkistämme: