Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. teatterimatkoja, kerhotoimintaa sekä virkistysviikonloppuja. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Ritva-Liisa Lindström
Linjamanpolku  2 A, 40950 Muurame
tiitalindstrom@gmail.com

Sihteeri Marja Pakkanen
Siepontie 9
40950 Muurame
marja.pakkanen@hotmail.com

Rahastonhoitaja ja kirjanpitäjä Anu Mäntylä
Vaajarinne 3 as 2
40800 Vaajakoski
amantyla7@gmail.com

Vuoden 2021 tapahtumia

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää yhdistyksen jäsenille teatterimatkan Mikkelin Teatteriin lauantaina 23.10 klo 13 alkavaan näytökseen

TENORIT LIEMESSÄ

Lähtö Harjun tilausajolaiturilta klo 9.30 Viitasaaren Tilausajoliikenteen linja-autolla.  Kyytiin voi päästä myös ennakkoon sovitusti matkan varrelta esim. Vaajakosken ABC. Menomatkalla poikkeamme Kenkäverossa.

Ruokailu esityksen jälkeen ravintola Bistro Holvissa, mikä sijaitsee teatterin yhteydessä. Olemme varanneet 50 lippua (turvavälit huomioiden). Sitovat ilmoittautumiset  6-17.9 Hilkalle puh. 050 3400115Maksu 25€ ilmoittautumisen yhteydessä tilille FI83 5290 0220 0395 96 K-S Syöpäyhdistys/Jyväskylän seudun paikallisosasto, viitteellä Mikkeli

Leif Lindeman ja Amore-orkesteri esiintyvät joulukonsertissa Suolahtisalissa sunnuntaina 28.11 klo 16. Lähtö Harjun tilausajolaiturista klo 14:30. Tarvittaessa kyytiin pääsee myös Palokan ABC:ltä.  Hilkka /p. 050 340 0115, ottaa ilmoittautumisia vastaan ajalla 15. -19.11. Hinta (sisältää kuljetuksen) jäsenille 20€ ja ei jäsenille 30€. Lippuja on 30 kpl. Maksu tilille FI 83 5290 0220 0395 96 Keski-Suomen Syöpäyhdistys/ Jyväskylän seudun paikallisosasto, viite Lindeman. Huom! Maksu vasta ilmoittautumisen jälkeen.

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta sekä Facebookista.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme