Jyväskylän seutu

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää mm. kerhotoimintaa ja virkistysmatkoja

Puheenjohtaja Ritva-Liisa Lindström
Linjamanpolku 2 A, 40950 Muurame
tiitalindstrom@gmail.com

Sihteeri Hilkka Hänninen
Papinpussi 4, 40900 Säynätsalo
hilkka.m.hanninen@gmail.com

Jyväskylän seudun paikallisosaston teatterimatka Tampereen Teatteriin la 11.11.17. klo 14.30 alkavaan esitykseen CATS-musikaali

HUOM! kaikki paikat varattu, kysyä voi varapaikoista.

Lähdemme Jyväskylästä Harjun tilausajolaiturilta klo 9.30 katsomaan maailmankuulua musikaalia CATS,  mikä sai ensi-iltansa jo v. 1981 ja musikaalin on nähnyt n. 80 miljoonaa ihmistä.  Ennen esitystä lounastamme ravintola Tampellassa Tammerkosken rannalla, vanhan pellavakutomon tiloissa.  Tarjolla  herkullinen menyy alkukeittoineen ja liha/kalavaihtoehtoineen.  Jälkiruoaksi kahvi/tee.

Matkan hinta jäsenille 70 € ja ei-jäsenille 95 € sisältäen matkat, lounaan ja teatterilipun. Teatterimatkaamme tukee Tellervo Edessalon säätiö Jämsästä. Kotiinlähtö klo 17.00 ja Jyväskylässä n. klo 20.00.

Ilmoittautumiset 3.10. saakka Ritva-Liisalle p. 044 3313013 tai sähköpostilla tiitalindstrom@gmail.com tai Hilkalle p. 050 3400115 tai sähköpostilla hilkka.m.hanninen@gmail.com. Maksu paikallisosaston tilille ilmoittautumisen yhteydessä FI83 5290 0220 0395 96.

Toimintakalenteri syksy 2017

11.9. klo 17.00 Käsityökahvila

11.-13.9. Virkistyspäivät Peurunka

16.10. klo 17.00 Käsityökahvila

13.-15.10. Rinnakkain-tapaaminen

11.11. Cats-musikaali, Tampereen teatteri

13.11. klo 17.00 Käsityökahvila

8.12. Joulujuhla

11.12. klo 17.00 Käsityökahvila

Joulukuu Joulumyyjäiset

Paikallisosaston tapahtumista löytyy tietoa yhdistyksen netti-sivuilta, facebookista sekä Ksml:n kuukauden viimeisestä sunnuntain numerosta seurat-palstalta.