Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää matkan Tallinnaan

Jyväskylän seudun paikallisosasto järjestää syysretken Tallinnaan pe-su 6.-8.10.23. Retki on tarkoitettu syöpää sairastaville ja syövän sairastaneille Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille sekä heidän läheisilleen. Jäsenyys tarkistetaan. Retken hinta jäsenille 149€/jäsen. Hinta sisältää bussikuljetuksen Jyväskylästä, laivamatkat Eckerö Linella, buffetin menomatkalla, hotelliyöpymiset Park In by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel 2h huoneessa aamiaisineen sekä hotellin kylpylän käytön, la bussiretki Ülemisten ostoskeskukseen. Tarkemmat tiedot aikatauluista, lisämaksullisista retkistä jne. ilmottautuneille. Retken kokonaishinta ennen jäsenalennusta n. 250€. Retkeä tukee Tellervo Edessalon säätiö. Suosittelemme omaa matkavakuutusta! Tarvitset myös voimassaolevan virallisen matkustusasiakirjan (passi tai kuvallinen henkilökortti).

Sitovat ilmoittautumiset 14.-27.8.23 klo 9.00 alkaen Marille 0407718023. Peruutus vain lääkärintodistuksella.
Maksu ilmoittautumisen jälkeen Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Jyväskylän seudun paikallisosaston tilille: FI 83 5290 0220 0395 96 viestikenttään ”Tallinna+ oma nimi”. Tervetuloa mukaan!