Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p . 0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
jhytonen4@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Kevään 2023 tapahtumat ja ryhmät:

• Keski-Suomen Syöpäyhdistys Jämsän seudun paikallisosaston vuosikokous keskiviikkona  22.2.2023 klo 18.00 Jameksen tiloissa Mottilantie 11, Jämsä. Kokouslistalla henkilövalinnat ja sääntömääräiset asiat. Johtokunta.
  • Ti 7.2. klo 17.30 Naisten ryhmä, tapaamme Kutsut kotona vaateliikkeessä, Koskentie 1 Jämsä. Tarjolla iltapalaa, mahdollisuus tutustua liikkeen tuotteisiin.
  • Ke 8.2. klo 18.00 Miesten ryhmä, James, Mottilantie 11, Jämsä.  Tutustumme taiteilija Pellervo Lukumieheen ja Toivakan kirkon maalauksiin.
  • To 9.2 klo 17.00-19.00 keskustelu- ja toimintaryhmä, Kyöpeli, Kauppakuja 3, Jämsänkoski. Vieraana jalkahoitaja Anne Nenola opastaa jalkojen itsehoitoa. Myynnissä sukkia. Kahvitarjoilu.
  • Ti 14.2. klo 16.30-18.00 Vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta alle 3 vuotta, James, Mottilantie 11, Jämsä. Kessyn neuvontahoitaja tulee viettämään Ystävänpäivää kansamme. Ilm. viim. pe 10.1. Riitta-Liisalle 040 751 4697.

Tervetuloa ryhmiin mukaan!

• Ma 6.2. Kessyn neuvontahoitajan vastaanotto Jämsän terveyskeskuksessa (mm. tukikeskustelut sairastuneen ja läheisten kanssa, ohjaus syöpäkursseille, perinnöllisyysasiat, rintaproteesiasiat). Ajanvaraus ma-to klo 9-15 p. 014 3330 220.
  • Kevätkaudella ohjattu kuntosali naisille torstaisin klo 17.00–18.00 ja18.00–19.00 Jämsän liikuntahalli, Keskuskatu 16, Jämsä. Toiminnasta ilmoitetaan kaupunkilehti Vekkarin seurapalstalla ja yhdistyksen verkkosivuilla.

Avoin vertaistukiryhmä naisille

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen tiistai klo 17.30 Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä.  Kokoonnumme luottamuksellisessa ilmapiirissä juttelemaan. Aiheet tukevat henkistä ja fyysistä terveyttä sekä hyvinvointia. Alustajina kunkin aiheen asiantuntijoita. Yhteyshenkilöt Seija Turkki p. 040 8653 359, turkki.seija@gmail.com ja Anne Helimäki p. 050 3025 838, anneriitta2@gmail.com

Avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden toinen tiistai klo 16.30–18.00 Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä. Ryhmässä voit vaihtaa luottamuksellisesti ajatuksia ja kokemuksia toisten samassa tilanteessa olevien kanssa.  Lisäksi pääset kuulemaan asiantuntijaluentoja. Ohjaajana vertaisohjaaja Riitta-Liisa Soikka. Lisätiedot ja ilmoittautumiset ryhmään viimeistään edellisviikon perjantaina p. 040 7514 697, riittaliisa.soikka@gmail.com.

Keskustelu- ja toimintaryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden toinen torstai klo 17.00 Jämsänkoskella Kyöpelissä, Kauppakatu 3, Jämsänkoski. Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisilleen. Keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista. Alustajiksi pyydetään aiheiden asiantuntijoita. Yhteyshenkilö Vuokko Jokinen puh.0400 521 703, jokinenvuokko8@gmail.com.

Miestenryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 18.00 Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä, keskustellen sekä nauttien hengen ja ruumiin ravintoa. Yhteyshenkilö Jouko Hytönen p. 045 2499 797, jhytonen4@gmail.com

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme