Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää keskusteluryhmiä miehille ja naisille.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokisenvuokko@gmail.com

Varapuheenjohtaja Eila Lahtinen
Pärnämäentie 1 as 2, 42100 Jämsä
eil.lahtinen@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

Jämsän seudun paikallisosaston kaikki kevään suunnitellut tapaamiset ja tilaisuudet siirretään myöhempään ajankohtaan. Paljon mukavaa on odotettavissa. Ollaan yhteydessä ja ilmoitellaan.

Jämsän seudun naistenryhmä

• Ryhmä on avoin vertaistukiryhmä. Yhdessä tekemistä keskustellen luottamuksellisessa ryhmässä. Kokoontumiset kuukauden 1. tiistai klo 17.30 Kosketien palvelutalolla (Koskentie 13, Jämsä) Kevään 2020 tapaamiset 7.1. Bingo, 4.2. Ystävyys, 3.3. Naiseus, 7.4. Vierailu Emppikselle, 5.5. Kesän avaus. Yhteyshenkilöt Hanna-Leena Rinteelä p. 0400 433 116 /hannaleena.rinteela@gmail.com ja Sirpa Hytönen p. 0400 995 941

Jämsän seudun miestenryhmä

• Ryhmä on tarkoitettu kaikille syöpää sairastaville miehille. Kokoontumiset pääsääntöisesti joka kuukauden 1. keskiviikko klo 18.00 Koskentien palvelutalolla (Koskentie 13). Kevään 2020 tapaamiset 8.1., 5.2., 4.3., 1.4. ja toukokuussa nokipannukahvit. Yhteyshenkilö Toivo Lehtinen p. 040 5934 696 tai toivo.lehtinen5@gmail.com

Toiminnasta ilmoitetaan kaupunkilehti Vekkarin seuratoimintapalstalla.