Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

Marraskuun tapahtumia:

Ti 2.11. klo 17.30 naisten ryhmä James Mottilantie 11, Jämsä. Ft Sofia Kumpula kertoo liikunnan tärkeydestä.

Ke 3.11. klo 18.00 miesten ryhmä James Mottilantie 11, Jämsä. Jalkahoitaja Anne Nenola opastaa jalkojen itsehoidosta, myynnissä laadukkaita miesten sukkia.

Ti 9.11. klo 16.30-18.30 vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta alle kolme vuotta. James, Mottilantie 11, Jämsä. Ohjaajina Kessyn neuvontahoitaja ja vertaistukihenkilö. Ilmoittautuminen viimeistään to 4.11. p. 014 3330 220 ma-to klo 9-15.

Ti 9.11. Kessyn neuvontahoitajan vastaanotto (esim.tukikeskustelu,ohjaus syöpäkursseille, perinnöllisyysasiat, tukihenkilöiden välitys) Jämsän terv.keskuksessa. Ajanvaraus ma-to klo 9-15 p. 014 3330 220.

To 11.11. klo 17.00 Kyöpelin keskustelu-ja toimintaryhmä Kauppakuja 3, Jämsänkoski. Keski-Suomen Syöpäyhdistyksestä neuvontahoitaja mukana illassa, tule rohkeasti mukaan vaihtamaan ajatuksia.

La 13.11. järjestämme matkan jäsenille ja syöpäpotilaille Tampereelle käsityömessuille. Lähtö Lampisen linja-autolla Jämsän Matkahuolto klo 9.30 matkan hinta 15€ (sisältää matkan+ lipun) maksu tilille FI 56 5091 0340 0627 92 viimeistään 8.11.2021 viesti käsityömessut. Ilmoittautuminen puh.0400 521 703.

Tervetuloa toimintaan mukaan.

Jämsän seudun naistenryhmä vastasairastuneille

Jämsän seudun naistenryhmä

• Ryhmä on avoin vertaistukiryhmä. Yhdessä tekemistä keskustellen luottamuksellisessa ryhmässä. Kokoontumiset kuukauden 1. tiistai klo 17.30 James, Mottilantie 11, Jämsä.  Yhteyshenkilöt Hanna-Leena Rinteelä p. 0400 433 116 /hannaleena.rinteela@gmail.com ja Sirpa Hytönen p. 0400 995 941

Keskustelu- ja toimintaryhmä

• Pidetään Jämsänkoskella kuukauden 2. torstaina alkaen klo 17.00 Kyöpelissä. Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisille. Toiminta on keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista.

Toiminnasta ilmoitetaan kaupunkilehti Vekkarin seuratoimintapalstalla.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme