Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu yksi avoin vertaistukiryhmä sekä yksi avoin toiminnallinen ryhmä. Lisäksi järjestämme kulttuuriretkiä ja tapaamme liikunnallisissa merkeissä.

Puheenjohtaja Riitta-Liisa Soikka
riittaliisa.soikka@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
jhytonen4@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas

Heinäkuun tapahtumia:

Su 7.7.24 Rönnin kesäteatterin klo 17.00 näytös Kultainen vasikka. Lähtö Jämsänkosken Neste klo 13.45, Jämsän matkahuolto klo 14.00. Matkan hinta sisältäen matkan, ruokailun ja lipun syöpää sairastavalta, sairastaneelta ja heidän läheiseltään ja jäseniltä 30 €, ei jäseniltä 46 €. Sitovat ilmoittautumiset 16.5.-24.5. Riitta-Liisalle puh. 040 751 4697. Maksu K-S Syöpäyhdistys Jämsän seudun paikallisosaston tilille FI56 5091 0340 0627 92, viestikenttään Rönni.

La 20.7.24 olemme Jämsänkosken Kesämarkkinoilla.

Kevätkaudella ohjattu kuntosali naisille jatkuu 23.5.24 asti torstaisin klo 16.00-17.00 ja 17.00-18.00 Jämsän liikuntahalli, Keskuskatu 16, Jämsä. Ohjaajana  personal trainer Sanna Hokkanen. Yhteyshenkilönä Riitta-Liisa p. 040 751 4697. Syksyn vuoroista ja ilmoittautumisesta ilmoitamme myöhemmin.

Seuraa Vekkarin seurapalstaa, ilmoitamme tapahtumista myös siellä.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme