Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

Jämsän seudun paikallisosaston teatterimatka

Jämsän paikallisosasto järjestää teatterimatkan yhdistyksen jäsenille ja syöpäpotilaille Pyynikin kesäteatteriin lauantaina 7.8. Klo 14.oo alkavaan näytökseen

TOHVELISANKARIN ROUVA

Lähtö Jämsänkosken Neste klo 9.30 Jämsän matkahuolto klo 9.45 Lampisen linja-autolla. Lounaan nautimme Ahlman Ammatillisessa koulutus keskuksessa Tampereen kupeessa klo 11.00. Lisäksi voit ostaa mukaan Ahlmanin tilapuodista ja kahvilasta vaihtuvan valikoiman oman tilan tuotteita,oman leipomon lämpimäisiä sekä paikallisten pientuottajien valikoimaa. Katso Ahlmanin Tilapuoti – rakkaudesta lähiruokaan

Olemme varanneet 50 lippua (turvavälit huomioiden). Sitovat ilmoittautumiset alkaen ke 30.6 ja päättyy ke 7.7. Joukolle 045 249 9797 matkan hinta 30€. Ilmoitus vielä kaupunkilehti Vekkarissa ke 30.6.

Jämsän seudun naistenryhmä vastasairastuneille

Jämsän seudun naistenryhmä

• Ryhmä on avoin vertaistukiryhmä. Yhdessä tekemistä keskustellen luottamuksellisessa ryhmässä. Kokoontumiset kuukauden 1. tiistai klo 17.30 James, Mottilantie 11, Jämsä.  Yhteyshenkilöt Hanna-Leena Rinteelä p. 0400 433 116 /hannaleena.rinteela@gmail.com ja Sirpa Hytönen p. 0400 995 941

Keskustelu- ja toimintaryhmä

• Pidetään Jämsänkoskella kuukauden 2. torstaina alkaen klo 17.00 Kyöpelissä. Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisille. Toiminta on keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista.

Toiminnasta ilmoitetaan kaupunkilehti Vekkarin seuratoimintapalstalla.