Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Tapahtumat ja ryhmät:

Keski-Suomen Syöpäyhdistys Jämsän seudun paikallisosaston lokakuun tapahtumia:

4.10.22 klo 17.30 Naisten ryhmä kokoontuu keskustelemaan iltateen ja bingon merkeissä.

James, Mottilantie 11, Jämsä.

5.10.22 klo 18.00 Miesten ryhmä kokoontuu Jameksella Mottilantie 11, Jämsä. Kotiseutuneuvos Hannu Ahlstedtin johdolla muistellaan vanhaa Jämsän keskustaa sanoin ja kuvin.
Kahvitarjoilu.

11.10.22 klo 16.30-18.00 vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta alle kolme vuotta.

Jutustelua. James, Mottilantie 11, Jämsä. Ilmoittautuminen Riitta-Liisalle viim. 7.10. p. 040 751 4697.

13.10.22 klo 17.00-19.00 Kyöpelin keskustelu ja toimintaryhmä, Kauppakuja 3, Jämsänkoski
Vieraana pelimannimestari Katja Lampinen, hän vie meidät
musiikin unelmiin. Kahvitarjoilu.

ROOSA nauha ilta perjantaina 7.10.22 klo 18.00.

Ohjelmallinen ilta on kaikille avoin.

Laulu Inka Tonteri

Kitara ja laulu Arttu Lustig

Lausunta Riitta-Liisa Soikka

Illan aikana on myynnissä Roosa nauhoja.

Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Avoin vertaistukiryhmä naisille

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden 1. tiistai klo 17.30 Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä.  Kokoonnumme luottamuksellisessa ilmapiirissä juttelemaan. Aiheet tukevat henkistä ja fyysistä terveyttä sekä hyvinvointia. Alustajina kunkin aiheen asiantuntijoita. Yhteyshenkilöt Seija Turkki p. 040 8653 359, turkki.seija@gmail.com ja Anne Helimäki p. 050 3025 838, anneriitta2@gmail.com.

Avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden 2.tiistai klo 16.30-18.30, Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä. Ohjaajana vertaistukihenkilö Riitta-Liisa Soikka. Vertaistukiryhmässä keskustellaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.  Joillakin kerroilla mukana on myös aiheen asiantuntija. Voit osallistua ryhmään silloin kun se sinulle sopii. Lisätiedot ja ilmoittautumiset ryhmään viimeistään edellisviikon perjantaina p. 040 751 469, riittaliisa.soikka@gmail.com.

Miestenryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona Jameksen tiloissa, Mottilantie 11 Jämsä, kello 18.00 keskustellen sekä nauttien hengen ja ruumiin ravintoa. Ohjaajana Immu Isosaari.

Yhteyshenkilö Jouko Hytönen p. 045 5499 797, jhytonen4@gmail.com.

Keskustelu- ja toimintaryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden toisena torstaina klo 17.00 Jämsänkoskella Kyöpelissä. Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisilleen. Keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista. Alustajiksi pyydetään aiheiden asiantuntijoita. Yhteyshenkilö Vuokko Jokinen puh.0400 521 703, jokinenvuokko8@gmail.com.

Syyskaudella ohjattu kuntosali naisille

torstaisin klo 17.00-18.00 ja 18.00-19.00 Jämsän liikuntahalli, Keskuskatu 16, Jämsä.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme