Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

• Syöpäyhdistys haluaa olla tukenasi, kun syöpä koskettaa omaa tai läheisesi elämää.Syöpäyhdistyksen sairaanhoitaja paikalla Jämsän terveyskeskuksessa 25.2.,18.3.,22.4.ja 20.5.
    Ajanvaraus yhdistyksen toimistolta p.014 3330 220. Vastaanotolla mahdollisuus keskusteluun mieltä painavista asioista. Voit myös tulla selvittämään sukusi perinnöllistä alttiutta syövälle. Samoin voit varata ajan rintaproteesin vaihtoon. Lisäksi voimme ohjata syöpään sairastuneiden kuntoutuskursseille ja etsiä sinulle vertaistukea koulutetuilta tukihenkilöiltämme.
  • Jämsässä on suunnitteilla aloittaa ryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta. Seuratkaa ilmoittelua.

Jämsän seudun naistenryhmä

• Ryhmä on avoin vertaistukiryhmä. Yhdessä tekemistä keskustellen luottamuksellisessa ryhmässä. Kokoontumiset kuukauden 1. tiistai klo 17.30 Kosketien palvelutalolla (Koskentie 13, Jämsä).  Yhteyshenkilöt Hanna-Leena Rinteelä p. 0400 433 116 /hannaleena.rinteela@gmail.com ja Sirpa Hytönen p. 0400 995 941

Kyöpelin keskustelu- ja toimintaryhmä

• Pidetään Jämsänkoskella kuukauden 2. torstaina alkaen klo 15.Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisille. Toiminta on keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista.

Toiminnasta ilmoitetaan kaupunkilehti Vekkarin seuratoimintapalstalla.