Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu yksi avoin vertaistukiryhmä sekä yksi avoin toiminnallinen ryhmä. Lisäksi järjestämme kulttuuriretkiä ja tapaamme liikunnallisissa merkeissä.

Puheenjohtaja Riitta-Liisa Soikka
riittaliisa.soikka@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
jhytonen4@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas

Maaliskuun 2024 tapatumia:

Ti 12.3.24 klo 16.30-18.00 avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle 3 vuotta. James, Mottilantie 11, Jämsä. Saamme Henna-Riikka Haveriselta neuvoja kehonhuoltoon. Laita päällesi rennot vaatteet. Tunnin jälkeen jutellaan ja juodaan kahvit ja teet. Ilmoittautuminen viimeistään pe 8.3. p. 040 7514697/Riitta-Liisa.

Ke 13.3.24 klo 17.00-19.00 Kyöpelissä, Kauppakuja 3, Jämsänkoski. Kaikille avoin juttelutuokio kahvi- tai teekupposen ääressä terveellisestä ravitsemuksesta. Mukana on Kessyn neuvontahoitaja. Tulethan sinäkin mukaan.

Ke 13.3.24 Kessyn neuvontahoitajan vastaanotto Jämsän terveyskeskuksessa (tukikeskustelut sairastuneen ja läheisten kanssa, ohjaus syöpäkursseille, rintaproteesi- ja perinnöllisyysasiat). Ajanvaraus ma-to klo 9-15, p. 014 3330 220.

Avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta

Ryhmä kokoontuu kevätkaudella neljä kertaa, tiistaina 9.1., 13.2., 12.3. ja 9.4. klo 16.30-18.00 pääasiallisesti Jameksen tiloissa Mottilantie 11, Jämsä. Tapaamisten pääpaino on vertaistukea antavalla luottamuksellisella keskustelulla. Joillakin kerroilla alustajina kunkin aiheen asiantuntijoita. Ohjaajana vertaisohjaaja Riitta-Liisa Soikka. Lisätiedot ja ilmoittautumiset ryhmään viimeistään ryhmäkertaa edeltävänä perjantaina Riitta-Liisalle p. 040 751 4697.

Keskustelu- ja toimintaryhmä

Ryhmä kokoontuu kuukauden toisena keskiviikkona 10.1., 14.2., 13.3. ja 10.4. klo 17-19 Jämsänkoskella Kyöpelissä, Kauppakatu 3, Jämsänkoski. Keskustelua, yhdessä tekemistä, asiantuntijaluentoja ja henkisen hyvinvoinnin tukemista Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisilleen. Yhteyshenkilönä Riitta-Liisa p. 040 751 4697.

Kevätkaudella ohjattu kuntosali naisille

Torstaisin klo 16.00-17.00 ja 17.00-18.00 Jämsän liikuntahalli, Keskuskatu 16, Jämsä. Ohjaajana  personal trainer Sanna Hokkanen. Yhteyshenkilönä Riitta-Liisa p. 040 751 4697. Tällä hetkellä molemmat ryhmät ovat täynnä.

Seuraa Vekkarin seurapalstaa, ilmoitamme tapahtumista myös siellä.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme