Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu yksi avoin vertaistukiryhmä sekä yksi avoin toiminnallinen ryhmä. Lisäksi järjestämme kulttuuriretkiä ja tapaamme liikunnallisissa merkeissä.

Puheenjohtaja Riitta-Liisa Soikka
riittaliisa.soikka@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
jhytonen4@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas

Seuraa Vekkarin seurapalstaa, ilmoitamme tapahtumista myös siellä.

Heinäkuun tapahtumia:

Su 7.7.24 Rönnin kesäteatterin klo 17.00 näytös Kultainen vasikka. Lähtö Jämsänkosken Neste klo 13.45, Jämsän matkahuolto klo 14.00. Matkan hinta sisältäen matkan, ruokailun ja lipun syöpää sairastavalta, sairastaneelta ja heidän läheiseltään ja jäseniltä 30 €, ei jäseniltä 46 €. Sitovat ilmoittautumiset 16.5.-24.5. Riitta-Liisalle puh. 040 751 4697. Maksu K-S Syöpäyhdistys Jämsän seudun paikallisosaston tilille FI56 5091 0340 0627 92, viestikenttään Rönni.

La 20.7.24 olemme Jämsänkosken Kesämarkkinoilla.

Syksyn 2024 tapahtumat ja ryhmät:

• Avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta. Ryhmä kokoontuu syyskaudella kolme kertaa, tiistaina 10.9.24, 8.10.24 ja 12.11.24 klo 16.30–18.00 Jameksen tiloissa Mottilantie 11, Jämsä. Tapaamisten pääpaino on vertaistukea antavalla luottamuksellisella keskustelulla. Joillakin kerroilla alustajina kunkin aiheen asiantuntijoita. Ryhmä on avoin ryhmä, joten mukaan voi tulla kesken kaudenkin. Ohjaajana vertaisohjaaja Riitta-Liisa Soikka. Lisätiedot ja ilmoittautumiset ryhmään viimeistään ryhmäkertaa edeltävänä perjantaina Riitta-Liisalle p. 040 751 4697.
  • Syyskaudella ohjattu kuntosali naisille 5.9.-28.11.24  torstaisin klo 16-17 ja klo 17-18  Jämsän liikuntahallilla, Keskuskatu 16, Jämsä. Ohjaajana personal trainer Sanna Hokkanen. Ryhmä on tarkoitettu syöpää sairastaneille, sairastaville, heidän läheisilleen ja yhdistyksen jäsenille. Ilmoittautuminen ma 1.7.24 klo 9.00 alkaen puh. 040 7514697/Riitta-Liisa.  Osallistujia ei ole vakuutettu yhdistyksen toimesta. Yhteyshenkilönä Riitta-Liisa p. 040 751 4697.

Lisäksi järjestämme mm. seuraavat tapahtumat:

• Ke 11.9.24 klo 14.00 syyskauden avajaiset Rasualla, Koskenpääntie 383, Jämsänkoski.
  • Su 6.10.24 klo 14.00 ohjelmalliset Roosa -nauha iltapäiväkahvit Jameksessa, Mottilantie 11, Jämsä.
  • Pe 22.11.24 pikkujoulut

Tapahtumista saat lisätietoja Riitta-Liisalta p. 040 751 4697 .

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme