Jämsän seutu

Jämsän seudun paikallisosasto järjestää monipuolista toimintaa. Toiminta on yhdessä oloa ja yhdessä tekemistä tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi, fyysisten ja henkisten voimavarojen lisääminen. Jämsässä kokoontuu kolme avointa, toiminnallista ryhmää.

Puheenjohtaja Vuokko Jokinen
Matinkuja 8, 42300 Jämsänkoski
p .0400 521 703
jokinenvuokko8@gmail.com

Rahastonhoitaja Kyllikki Kangas
kangaskyllikki46@gmail.com

Sihteeri Jouko Hytönen
Riihitie 8, 35600 Halli
jhytonen4@gmail.com

Tapahtumat ja ryhmät:

Kesäkuu:

Lähde risteilylle! Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Jämsän paikkallisosaston Tellervo Edessalon säätiön risteilyt Edessalon saareen:

Ke 15.6.22  risteily naisille.

La 18.6.22   risteily naisille ja miehille.

Lähtö on Jämsän keskustan laivarannasta klo 12.00 ja paluu n. klo 17.00. Menomatkalla lounas ja paluumatkalla kahvit. Saaressa tutustuminen Edessaloon. Risteilyt on tarkoitettu syöpään sairastuneille ja mukaan voi ottaa yhden ystävän. Suosittelemme omaa matkavakuutusta. Matkaa emme suosittele liikuntarajoitteisille maaston vuoksi. Ilmoittautuminen 19.5.-28.5.22  Vuokolle puh. 0400521703.

Heinäkuu:

• Su 3.7. Teatterimatka Ränssin Kievariin klo 15 alkavaan näytökseen Kaunis Anna. Lähtö Jämsän Matkahuolto klo 11.45, Jämsänkosken Neste klo 12.00. Ruokailu klo 13.30 Kievarissa. Sitovat ilmoittautumiset 9.6.-20.6.22 Joukolle p. 045 249 9797. Matkan hinta 20 €. Maksu Keski-Suomen Syöpäyhdistys Jämsän seudun paikallisosasto FI 56 5091 0340 0627 92  viitteellä Ränssi.

Avoin vertaistukiryhmä naisille

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden 1. tiistai klo 17.30 Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä.  Kokoonnumme luottamuksellisessa ilmapiirissä juttelemaan. Aiheet tukevat henkistä ja fyysistä terveyttä sekä hyvinvointia. Alustajina kunkin aiheen asiantuntijoita. Yhteyshenkilöt Hanna-Leena Rinteelä p. 0400 433 116, hannaleena.rinteela@gmail.com ja Sirpa Hytönen p. 040 099 5941.

Avoin vertaistukiryhmä naisille, joiden sairastumisesta on alle kolme vuotta

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden 2.tiistai klo 16.30-18.30, Jameksen tiloissa, Mottilantie 11, Jämsä. Ohjaajana vertaistukihenkilö Riitta-Liisa Soikka. Vertaistukiryhmässä keskustellaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.  Joillakin kerroilla mukana on myös aiheen asiantuntija. Voit osallistua ryhmään silloin kun se sinulle sopii. Lisätiedot ja ilmoittautumiset ryhmään viimeistään edellisviikon perjantaina p. 040 751 469, riittaliisa.soikka@gmail.com.

Miestenryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona Jameksen tiloissa, Mottilantie 11 Jämsä, kello 18.00 keskustellen sekä nauttien hengen ja ruumiin ravintoa.

Keskustelu- ja toimintaryhmä

Ryhmä kokoontuu joka kuukauden toisena torstaina klo 17.00 Jämsänkoskella Kyöpelissä. Toiminta on tarkoitettu Jämsän seudulla oleville syöpäsairaille ja heidän läheisilleen. Keskustelua, yhdessä tekemistä ja henkisen hyvinvoinnin tukemista. Alustajiksi pyydetään aiheiden asiantuntijoita. Yhteyshenkilö Vuokko Jokinen puh.0400 521 703, jokinenvuokko8@gmail.com.

Kuvia menneistä tapahtumista ja retkistämme