Vertaisryhmät

Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää syöpäpotilaille ja omaisille/läheisille vertaistukiryhmiä, vertaistapaamisia ja teemailtoja.

Kurssit ja ohjaus

Syöpäjärjestöt järjestävät Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) tukemana syöpään sairastunteille ja heidän läheisilleen kuntoutumista tukevia kursseja eri puolilla Suomea. Syöpäjärjestöjen tarjoama kuntoutus on kurssimuotoista, joka täydentää julkisia kuntoutuspalveluita.
Kuntoutus tukee syöpään sairastuneen toimintakykyä sairauden aikana ja sairaudesta toipuessa. Saat tietoa ja ohjausta juuri sinulle sopivasta syöpäkuntoutuksesta yhdistyksestämme.
Keski-Suomessa kursseja järjestää Keski-Suomen Syöpäyhdistys Laukaan Peurungassa.

Virkistyskurssit

Virkistyslomia järjestetään eläkkeellä oleville syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen sekä lapsiperheille, joissa aikuinen on sairastunut syöpään.