Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoituksen avulla voit tukea Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen tekemään työtä. Lahjoituksen voit osoittaa haluamaasi kohteeseen yhdistyksen toiminnassa.

Lahjoituksilla on suuri merkitys Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnan jatkuvuuden turvaamisessa. Lahjoitusten turvin tarjoamme laadukkaita ja maksuttomia palveluita keskisuomalaisille syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen sekä teemme työtä syöpäsairauksien ennaltaehkäisemiseksi.

Sääntöjensä mukaan Keski-Suomen Syöpäyhdistys voi toimintansa tukemiseksi ottaa vastaan avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja. Yleishyödyllisenä yhteisönä meidän ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroa, joten lahjoitus käytetään täysimääräisenä toimintaamme.

Testamenttilahjoitukset käytetään Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen perustoimintaan, eli syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen sekä syöpäsairauksien ennaltaehkäisemiseen. Jos harkitset testamentin tekoa, suosittelemme Sinua olemaan yhteydessä lakimieheen, joka laatii testamentin toiveittesi ja testamentilta vaadittavien muotomääräysten mukaan. Kerromme mielellämme lisää toiminnastamme sekä lahjoitusvarojen käytöstä.

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Anne Astikainen