Joutsan seutu

Joutsan seudun paikallisosastosta löydät monenlaista toimintaa, mm. RoosaRouvat ja Kankeromiehet.

Puheenjohtaja Seppo Pänkäläinen
Niittytie 8, 19650 Joutsa
0400 787 664

Sihteeri Katri Viinikainen
Luhangantie 724, 19950 Luhanka
0400 840 913

JUHLA- ja HYVÄNTEKEVÄISYYSKONSERTIT: Seppo 75 vuotta ja Joutsan seudun paikallisosasto 25 vuotta.

Konsertit: ke 15.7. klo 18 Luhangan kesäkirkko, pe 17.7. klo 18 Leivonmäen kirkko ja su 19.7. klo 18 Joutsan kirkko. Useita esiintyjiä.

Konsertit toteutetaan sen hetkisten koronasäädösten mukaan. Kaikki tulot alueellisen syöpätyön hyväksi. Sydämellisesti tervetuloa!

Tiedustelut0400 787664/Seppo Pänkäläinen.

Meitä voi myös onnitella K-S:n Syöpäyhdistyksen Joutsan seudun paikallisosaston tilin kautta FI33 4213 0010 0245 40.

Kuvassa esiintyjistä Loviisa Viro, sopraano ja Seppo Pänkäläinen, tenori.

Joutsan seudun paikallisosasto toimii Joutsan ja Luhangan kunnan alueilla.

• Tarkemmat tiedot paikallisosaston tilaisuuksista/toiminnasta ilmoitetaan Joutsan Seudussa.
  • Kyllä laulattaa –yhteislauluillat Hypoteekissa kerran kuussa, yleensä kuun viimeisenä perjantaina klo 18.30.
  • Heinäkuussa perinteinen kesäteatterimatka, kohde päätetään kevään aikana.
  • Opastettu kesäpäivä Leivonmäen kansallispuistossa kesän aikana.

Naistenryhmä RoosaRouvat

Ryhmä on tarkoitettu kaikille syöpää sairastaville naisille. Ryhmän kuukausi-ilta on kerran kuussa Lounaskahvila Hypoteekissa. Kokoontumisista ilmoitetaan Joutsan Seudussa. Yhteyshenkilönä toimii Tuula Lahtela p. 0400 708221. RoosaRouvien kuntosalivuoro Seniorikeskuksen kuntosalilla tiistaisin klo 15.00-16.00.

Miestenryhmä Kankeromiehet

Ryhmä on tarkoitettu kaikille syöpää sairastaville miehille. Ryhmän kuukausi-ilta on kerran kuussa Lounaskahvila Hypoteekissa.

Kokoontumisista ilmoitetaan Joutsan Seudussa. Yhteyshenkilönä toimii Seppo Pänkäläinen p. 0400 787664. Kankeromiesten kuntosalivuoro Seniorikeskuksen kuntosalilla tiistaisin klo 16.00-17.00. Ryhmä vierailee keväällä Eduskuntatalossa ja Kirjastotalo Oodissa.