Terveyden edistäminen

Syövän ennaltaehkäisy on yksi ydintehtävistämme. Tarjoamme terveysneuvontaa syövän ehkäisemiseksi, syövän varhaisen toteamisen edistämiseksi ja jo sairastuneiden auttamiseksi.

Sillä miten elät, on merkitystä terveytesi ja jaksamisesi kannalta. Hoitajamme auttaa terveellisten elintapojen noudattamisessa. Opastamalla ihmisiä elintapamuutoksissa voimme usein ehkäistä syöpään sairastumista ja taudin uusimista sekä nopeuttaa sairastuneiden paranemista.

Hoitajien antama neuvonta tapahtuu joko ryhmissä tai henkilökohtaisessa tapaamisessa.

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksestä saat

Keski-Suomen Syöpäyhdistys käy erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa kertomassa syövän ehkäisystä ja yhdistyksemme toiminnasta. Ota yhteyttä, jos haluaisit meidät tilaisuuteesi.

Teemme yhteistyötä terveydenedistämistyössä alueen terveyskeskusten, sairaaloiden, järjestöjen ja muiden viranomaisten kanssa.

Lue lisää syövän ehkäisystä Ilman syöpää-sivustolta