Keurusseutu

Keurusseudulla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Säännöllisiä kuukausittaisia kokoontumisia ei järjestetä.

Kerhon toiminnasta kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Ullamaija Tervalammiin, p. 0400 904 743 tai Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n toimistolle 014 3330 220.

• Tellervo Edessalon säätiön tukemana syöpään sairastuneelle ja hänen omaiselleen risteily Edessalon saareen Jämsään 6.8.18. Sitovat ilmoittautumiset puh: 0400 904 743 / Ullamaija Tervalammi. Lähtö Keuruun matkahuollosta klo 10.30, Mäkelän bussi. Laivalla ja kohteessa on tarjoilua. Retki kestää koko päivän eikä sovellu liikuntaesteisille maaston ja sisävesilaivan haasteellisuuden vuoksi.
  • Jäsenille ilmainen sisäänpääsy 1 x kk Keuruun uimahalliin. Kassalla on vihko, johon pyydetään laittamaan nimi.
  • Onkologi Auli Nevantauksen luento, 17.9. klo 18. Paikka avoin.
  • Osallistumme Roosa-nauha tapahtumaan lokakuulla.
  • Pikkujoulutilaisuus marraskuun aikana. Paikka ja pvm avoin.

Tilaisuuksista ilmoitetaan tarkemmin paikallislehdessä, seuraa ilmoitteluamme. Tietoa löytyy myös Syöpäyhdistyksen verkkosivuilta ja Facebookista.