Kuntoutuskurssit

Me Keski-Suomen Syöpäyhdistyksessä haluamme, että jokainen syöpään sairastunut ja hänen läheisensä saavat omaan elämäntilanteeseensa sopivaa tukea ja kuntoutusta. Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää STEA:n tukemana sopeutumisvalmennuskursseja, jotka tukevat syöpään sairastuneen kuntoutumista.

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen sopeutumisvalmennuskurssit syövän sairastaneille

Vuonna 2018 toteutettavat sopeutumisvalmennuskurssit:

Kurssit ovat kuntoutujalle sekä läheiselle maksuttomia. STEA:n tukemille kursseille voi hakea Syöpäjärjestöjen syöpäkuntoutuslomakkeella. Lisätietoja kursseista ja hakulomakkeita voi myös noutaa tai tilata puhelimitse Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistolta puh. 014-3330220 tai sähköpostilla syopayhdistys(at)kessy.fi

Hakemuslomake kuntoutuskurssille (tulostettava lomake)

Verkkohakemuslomake kuntoutuskurssille (verkossa täytettävä lomake)

STEA:n tukemien kurssien hakulomake palautetaan yhdistykseemme, Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry, Kilpisenkatu 5 B 9, 40100 Jyväskylä.

Muut Syöpäjärjestöjen kuntoutuskurssit

Voit hakea myös muille Syöpäjärjestöjen ja Kelan järjestämille sopeutumisvalmennuskursseille. Kursseja järjestetään eri puolilla Suomea

Kelan kurssit

Kelan kursseille haetaan Kelan kuntoutushakemuslomakkeella (Kela KU132). Liitteeksi tarvitaan lääkärin kirjoittama B-lausunto tai kuntoutussuunnitelma. Hakulomakkeet toimitetaan viimeistään kuusi viikkoa ennen kurssin alkua Kelan toimistoon, joka tekee päätöksen.

Sopeutumisvalmennuskurssi esite

Kelan kurssitarjonta

Hakemuslomake KU132

Lomakkeen saat myös yhdistyksen toimistosta tai sairaalan sosiaalityöntekijältä.

Mitä sopeutumisvalmennus on?

Sopeutumisvalmennustoiminnan asiakasrekisterin tietosuojaseloste