Pihtiputaan kerho

Pihtiputaalla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Kokoontumiset joka toinen kuukausi. Kerhon kokoontumisista ilmoitetaan paikallislehti Kotiseudun Sanomien Seurat ja yhdistykset -palstalla ja kerhon Facebook sivulla.

Helena Paananen, yhteyshenkilö
helena_paananen@hotmail.com

Pihtiputaan kerho kokoontuu joka toinen kuukausi. Kerho on tarkoitettu syöpää sairastaville ja sairastaneille sekä heidän läheisilleen ja muille aiheesta kiinnostuneille. Pihtiputaalla toimii myös koulutettuja saattohoidon tukihenkilöitä.

Kesän 2024 tapahtumat:

• Heinäkuussa järjestämme retken syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen joko kesäteatteriin tai konserttiin. Tarkemmin kohteesta ilmoitamme myöhemmin.

Syksyn 2024 tapahtumat:

• 24.8. Hyvinvointipäivä Ilosjoella, Tahkontuvalla syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.
  • Lokakuun tapaaminen sisätiloissa. Joulukuussa pidämme kerhon pikkujoulut. Tarkemmat lisätiedot syksyn kuluessa mm. verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme.

Kuvia Pihtiputaan kerhon tapahtumista