Pihtiputaan kerho

Pihtiputaalla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Kokoontumiset joka toinen kuukausi. Kerhon kokoontumisista ilmoitetaan paikallislehti Kotiseudun Sanomien Seurat ja yhdistykset -palstalla ja kerhon Facebook sivulla.

Helena Paananen, yhteyshenkilö
helena_paananen@hotmail.com

Pihtiputaan kerho kokoontuu joka toinen kuukausi. Kerho on tarkoitettu syöpää sairastaville ja sairastaneille sekä heidän läheisilleen ja muille aiheesta kiinnostuneille. Pihtiputaalla toimii myös koulutettuja saattohoidon tukihenkilöitä.

Kevään ja kesän 2024 tapahtumat:

• Helmikuussa kutsumme kerhoon kuuluvat etätyötila-Hubteekkiin, jossa mm. valitsemme kerholle vuodeksi eteenpäin uuden toimikunnan.
  • Huhti-toukokuussa järjestämme kerhon Vappukarkelot
  • Kesäkuussa kokoonnumme Ritovuoren laavulle. Paistamme nuotiossa makkaraa ja laulamme yhdessä nuotiolauluja.
  • Heinäkuussa järjestämme retken syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen joko kesäteatteriin tai konserttiin. Tarkemmin kohteesta ilmoitamme myöhemmin.

Kuvia Pihtiputaan kerhon tapahtumista