Pihtiputaan kerho

Pihtiputaalla toimivat vapaaehtoiset järjestävät alueellaan erilaista virkistystoimintaa. Kokoontumiset pidetään joka toisen kuukauden kolmantena torstaina.

Kerho on tarkoitettu syöpää sairastaville ja sairastaneille sekä heidän läheisilleen ja muille aiheesta kiinnostuneille. Pihtiputaalla toimii myös koulutettuja saattohoidon tukihenkilöitä.

Pihtiputaan vapaaehtoiset ovat järjestäneet esimerkiksi hyvinvointi-illan syöpää sairastaville, yleisötilaisuuden, jonka ohjelmassa oli mm. syöpälääkärin luento sekä kaikille avoimen näytelmä- ja keskustelutilaisuuden.

Yhteyshenkilö: Helena Paananen, sähköpostiosoite helena_paananen(a)hotmail.com

Pihtiputaalainen LiigaPloki -seura on hankkinut Roosa nauhat joukkueelle jo useana vuonna peräkkäin.
Kuvassa naislentopallojoukkueen LiigaPlokin tuuletukset tämän kauden ensimmäisestä mestaruusliiga ottelusta, jonka
Liigaploki voitti suoraan kolmessa erässä (3-0).

Pelaajilla komeilee rinnassa Roosa nauhat ja asenne kertoo saman kuin tämän vuoden kampanjan sanoma: ”Rajat eivät ole meitä varten!”

Kiitos LiigaPloki ja tsemppiä kauden peleihin!

LiigaPlokin pelaajia

Kuva Jari Kotka

Kuvia kevään 2021 kokoontumisesta Rantaraitin laavulle. Illan aikana paistoimme nuotiossa makkaraa ja kuunntelimme joutsenten kutsuhuutoja toisilleen kun ne sinäkin keväänä saapuivat Putaanlahdelle pesimään.

laavu ja järvi

nuotio palaa laavulla

Kuvia vuoden 2020 elokuun Hyvinvointipäivältä Suvannonlahdessa. Runsas tarjoilu maistui osallistujille hyvin. Me lauloimme yhdessä tuttuja lauluja ja kuuntelimme tarkkaavaisesti neuvontahoitajan puhetta ja kyselimme innokkaasti mieltämme askarruttavista asioista. Tilaisuudessa oli mahdollisuus myös saunoa ja uida ja ottaa itselleen vaikkapa kasvohoito.

kahvipöydän herkkuja

2 naista tarjoilee kahvia