Lahjoita

Keski-Suomen Syöpäyhdistys tekee tärkeää työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, terveyden edistämiseksi ja syöpätautien ennalta ehkäisemiseksi. Yhdistyksemme toiminta on mahdollista lahjoitusten ansiosta.

Keräykset

Yhdistys osallistuu vuosittain Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjaan.

Adressit ja kortit

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnan tukemiseksi myymme kortteja, adresseja ja kampanjatuotteita.

Yhdistyksen toimintaa tukeneet henkilöt/yritykset

Keski-Suomen Syöpäyhdistys kiittää kaikkia yksityisiä henkilöitä ja yhteisöjä, jotka myönteisellä suhtautumisellaan, työpanoksellaan ja lahjoituksillaan ovat mahdollistaneet toimintamme.

Vapaaehtoistoiminta

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoiset tekevät arvokasta työtä syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi.

Tukihenkilöksi

Haluatko auttaa sairastunutta tai hänen läheistään muuttuneessa elämäntilanteessa? Tule mukaan Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen tukihenkilötoimintaan!