Oletko Sinä etsimämme neuvontahoitaja?

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen perustehtävä on syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kohtaaminen ja psykososiaalisen tuen tarjoaminen.

Etsimme yhdistykselle kahta neuvontahoitajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Neuvontahoitajien työnkuvaan kuuluu

• syöpään sairastuneen ja heidän läheistensä neuvonta- ja tukitoiminta eri puolilla Keski-Suomea.
  • yhteistyö ja toiminnan kehittäminen eri toimijoiden kanssa.
  • muut yhdistyksen perustoimintaan kuuluvat tehtävät kuten tilaisuuksien, koulutusten ja luentojen toteuttaminen sekä viestintä ja sosiaalisen median eri alustojen päivitys.

Seuraavia neuvontahoitajien työnkuvaan kuuluvia tehtäviä ja vastuita on mahdollista jakaa neuvontahoitajien kesken

• vertaisryhmien suunnittelu ja ohjaaminen
  • syöpään sairastuneille suunnattujen kurssien suunnittelu ja toteutus
  • terveyden edistäminen yhteistyössä eri toimijoiden kanssa

Edellytämme hakijalta

• Soveltuvaa sosiaali- ja/ tai terveydenhuoltoalan koulutusta (esimerkiksi sairaanhoitaja, kuntoutuksen asiantuntija, röntgenhoitaja; vähintään AMK tai vastaava opistoaste)
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.
  • Itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä valmiutta osallistua yhdistyksen toiminnan kehittämiseen.

Hakemukset ja ansioluettelo ilman todistuksia pyydetään toimittamaan mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen anne.astikainen@kessy.fi  Hakijoita haastatellaan ja tehtäviin valitaan henkilö/t välittömästi sopivien hakijoiden löydyttyä. Tehtävät toivotaan otettavan vastaan mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä

• Työsuhde ja työsuhteen ehdot: toiminnanjohtaja Anne Astikainen 050 516 7878, tavoitettavissa 13.4. klo 10-12; 24.4. klo 12-15 ja 25.4. klo 9-15.
  • Neuvontahoitajan työ:
    neuvontahoitaja Riitta-Liisa Sallinen, p. 050 3467 170 riitta-liisa.sallinen@kessy.fi ja
    neuvontahoitaja Marika Raitio, 050 5914 180 marika.raitio@kessy.fi

Neuvontahoitajan hakuilmoitus ja lisätietoja työsuhteesta sekä työsuhteen ehdoista