Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen hallituksen kokoonpano 2023

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen puheenjohtajan paikka vaihtui vuoden 2022 viimeisessä kokouksessa Vesa Katajalta Riikka Mahlamäki-Kaistiselle. Katajaa kiitettiin kuluneista vuosista sekä kukkasin että jouluisella saunavihdalla.

“Syöpiksen asioissa on tullut oltua mukana aika pitkään, 90-luvun alusta lähtien. Tämä on ollut sellaista työtä, jota olen aina pitänyt tärkeänä. Minulla on ollut potilaskontakteja joka päivä, mutta on eri asia katsoa maailmaa myös täältä yhdistyksen puolesta käsin. Toivoisin, että jatkossa syöpälääkärit osallistuisivat enemmän toimintaan”, Vesa Kataja sanoi.

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Jämsän seudun paikallisosaston edustajat antoivat uudelle puheenjohtajalle puheenjohtajan nuijan, joka siirtyy tästä lähtien puheenjohtajalta toiselle.

Kokouksessa muistettiin kukkasin myös pitkäaikaisia, hallitustyöskentelyn jättäviä jäseniä. Jaana Muurikainen on ollut yhdistyksen hallituksessa vuodesta 2014 ja Tarja Räty vuodesta 2020 saakka.

Lisäksi ojennettiin kukat yhdistyksen aktiiviselle toimijalle Vuokko Jokiselle, jolle on joulukuussa 2022 myönnetty syöväntorjuntatyön pronssinen ansiomitali.

Lämmin kiitos aktiivisille hallituksen jäsenille ja onnea uusille valituille!  Vuonna 2023 toimivan hallituksen kokoonpanon näet kokonaisuudessaan sivulta https://www.keski-suomensyopayhdistys.fi/yhdistys/toiminta/hallitus/.

Kuvassa vasemmalta Riikka Mahlamäki-Kaistinen, Vuokko Jokinen, Tarja Räty, Jaana Muurikainen ja Vesa Kataja.