Aarne Pelkonen: ”Kaipuuni siivet” -konsertti

Naistoimikunnan perinteisen syyskonsertin tähdeksi tulee tänä vuonna baritoni Aarne Pelkonen pianistinaan Juho Alakärppä. Konsertti pidetään Jyväskylän kaupunginkirkossa sunnuntaina 6.11. klo 15.00. Liput 30 €
Pyhäinpäivän jälkeisessä konsertissa kuullaan lauluja rakkauden ja ikuisuuden kaipuusta mm. säveltäjiltä Jean Sibelius ja Franz Schubert, sekä Oskar Merikannon Haudoilta-sarja. Konsertti päättyy Eino Leinoon ja Aarnen Haavekuvia-lauluihin.
Lippuja  myynnissä naistoimikuntalaisilla, Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistolla (nouto ke-to klo 9-15, pe klo 9-13) käteismaksu, tiedustelut ja varaukset syopayhdistys@kessy.fi), yksityisviestillä Naistoimikunnan Facebook-sivun kautta tai tuntia ennen ovelta (käteismaksu!).
Tuotto menee lyhentämättömänä keskisuomalaisten syöpäsairaiden tukemiseen.
Konserttia mukana järjestämässä Jyväskylän seurakunta.