Ensitietopäivä vastikään syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen 20.11.23 Novassa

Ensitietopäivä kaikille vastikään syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen 20.11.klo 12.00-16.00.
Paikka: Sairaala Nova, Hoitajantie 3, Jyväskylä. Tilaisuus järjestetään auditoriossa, 1. kerros, lohko C1.
Ensitietopäivä järjestetään yhteistyössä sairaala Novan syöpätautien asiantuntijoiden kanssa.
Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etänä. Ilmoittauduthan silloinkin!

Lisätietoja:
Elina Valkonen, neuvontahoitaja, Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry, elina.valkonen[at]kessy.fi, p. 050 346 7170, www.keski-suomensyopayhdistys.fi
Tiina Frilander, osastonhoitaja, syöpätaudit ja sädehoito, Keski-Suomen hyvinvointialue, tiina.frilander[at]hyvaks.fi, p. 014 269 1160

Lisätietoja verkossa:
www.hyvaks.fi/ensitietopaiva.
Osallistumislinkki avautuu etäosallistujille tapahtumapäivänä samassa osoitteessa.