Harkinnanvarainen taloudellinen tuki syöpään sairastuneen lapsen perheelle Tellervo Edessalon Säätiön tukemana

Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:llä on mahdollisuus myöntää harkinnanvaraista taloudellista tukea syöpään sairastuneen lapsen perheelle. Avustus on tarkoitettu vähävaraisten syöpään sairastuneiden lasten perheiden taloudelliseen tukemiseen lapsen syövästä aiheutuneiden lisääntyneiden sairaanhoito – ja lääkekulujen, sekä huoltajan/lapsen majoitus – ja matkakulujen kattamiseen siltä osin kuin kustannuksia ei voida kattaa muista julkisista tai yhteisöjen myöntämistä avustuksista.

Avustusta haetaan Keski-Suomen Syöpäyhdistykseltä saatavalla lomakkeella jonka liitteeksi tulee liittää sosiaalityöntekijän lausunto tuen tarpeesta. Tukea voidaan myöntää yhdistyksen toiminta-alueella asuvalle hakijalle kerran toimintavuoden aikana. Tuen mahdollistaa Tellervo Edessalon Säätiön lahjoitus.

Tuen haku ja tiedustelut Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n toimisto 014 3330220 tai syopayhdistys@kessy.fi