Vastaanottotoiminta ajanvarauksella laajentunut

Yhdistyksen vastaanottoa on nyt avattu muillekin kuin ensiproteesiasiakkaille. Annamme tässä vaiheessa proteesi-, keskustelu- ja perinnöllisyysselvitysaikoja koronaturvallisuus huomioiden siten, että toimistolla asioi aina vain yksi asiakas kerrallaan. Nyt kannattaa hoitaa proteesiasiat kuntoon ennen yhdistyksen kesälomasulkua (13.7.-26.7.).

Varaa aika ennakkoon numerosta 014 3330 220. Ethän saavu toimistolle flunssaisena!

Yhdistyksestä voi hankkia uimarannekkeita, ja uimaproteeseja saa maksusitoumuksella. Meillä on myytävänä myös pieni valikoima proteesitaskullisia uimapukuja.

Muistathan myös seuraavat ilmoittautumiset/ hakuajat:

• Heinä-, elo- ja syyskuussa järjestettäviin Vahvistu syöpädiagnoosin jälkeen -tapahtumiin Edessalon saareen Päijänteelle voi hakea 18.6. klo 12 mennessä.
  • Heinäkuussa (28.7.) päättyy hakuaika Parantumatonta syöpää sairastavien yksilökurssille, joka järjestetään Laukaan Peurungassa 24.-28.8.2020.
  • Myös haku Eläkeikäisten syöpää sairastavien yksilökurssille 7.-11.9.2020 Peurungassa on päättymässä 7.8.

Lisätietoa: syopayhdistys@kessy.fi tai p. 014 3330 220 (ma-pe klo 9-15)