Ilmoittaudu mukaan vahvistavalle retkelle luonnonkauniiseen Päijänteen saareen!

Edessalo säätiön tila päärakennus

Haluatko viettää pari huoletonta kesäpäivää luonnon helmassa ja vahvistua elämässäsi syöpädiagnoosin jälkeen?
Jäsenillemme se voi jälleen tänä kesänä olla mahdollista Vahvistu syöpädiagnoosin jälkeen -tapahtumassa.

Ilmoittautumisaikaa on enintään 27.5.2022 saakka, sillä paikkoja on rajoitetusti!  Täytä ilmoittautumislomake

Osa tapahtumista on täynnä, osaan on vielä muutamia paikkoja jäljellä. Tarkemmat tiedot vapaista paikoista ovat ilmoittautumislomakkeelle.

Tellervo Edessalon säätiö tarjoaa Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille Päijänteen Edessalon saaressa 2 vuorokautta kestävän virkistävän ja kuntouttavan tapahtuman. Etusija tapahtumaan osallistumiseen on ensi kertaa osallistuvilla.

Tapahtumien ohjatuissa osuuksissa hyödynnetään ratkaisukeskeisiä, positiivisen psykologian menetelmiä. Tavoitteena on siirtää kuntoutujan ajatus-, tunne- ja toimintamaailmaa kohti myönteistä. Ohjelma tavoite on voimaannuttaa jokaista hänen omista lähtökohdistaan. Virkistäytymisosiot sisältävät luonnosta nauttimista, saunomista, uimista, makkaranpaistoa sekä verkostoitumista ja kokemusten jakamista yhdessä toisten osallistujien kanssa.

Valmentaja-kouluttajana tapahtumissa toimii Mari Sarajärvi, joka on monipuolinen ihmismielen asiantuntija: positiivisen psykologian asiantuntija, life coach, NLP-Master practitioner ja kokonaisvaltainen rentoutusohjaaja sekä lakimies. Sarajärvi on ohjannut ja valmentanut erilaisia ryhmiä usean vuoden ajan.

Tapahtumat on suunnattu naisille ja kuhunkin ryhmään otetaan maksimissaan 10 henkilöä. Osassa ryhmistä on jäljellä hajapaikkoja, sillä osa paikoista on varattu niille, joiden osalta tapahtuma jouduttiin perumaan 2021 koronarajoitusten vuoksi.

Lähtöpaikka on Jämsän keskustassa S-marketin piha. Paluu tapahtuu samaan paikkaan. Lähdön ja paluun välinen tapahtuma on osallistujalle ilmainen.

Mikäli syöpäsairautesi on vielä akuutissa hoitovaiheessa, otathan mahdollisen koronariskin huomioon.

Osallistuminen ei sovi myöskään liikuntarajoitteisille veneeseen siirtymisten ja maaston vaikeakulkuisuuden vuoksi. Jalan kuljettavaa polkua rannasta päätalolle on noin 300 metriä.

Koronatilanne saattaa aiheuttaa muutoksia ohjelmaan. Järjestämisessä noudatetaan aina kulloinkin voimassa olevia viranomaisohjeita.

Tapahtumaryhmät

–       1. – 3.6. (ke – pe)

–       3. – 5.6. (pe – su)

–       27. – 29.7. (ke – pe)

–       29. – 31.7. (pe – su)

–       17. – 19.8. (ke – pe)

–       19. – 21.8. (pe – su)

Ryhmien lähtö Jämsästä tapahtuu lähtöpäivänä klo 16.30 ja paluu Jämsään paluupäivänä n. klo 18.30.

Lisätietoa tapahtumasta: Lisätietoa Edessalon säätiön kesätapahtumista 2022

Tästä pääset ilmoittautumaan tapahtumaan:

Ilmoittautumislomake

Tervetuloa Edessaloon kesällä 2022!