Ilmoittaudu mukaan vahvistavalle retkelle luonnonkauniiseen Päijänteen saareen!

Haluatko viettää pari huoletonta kesäpäivää luonnon helmassa ja vahvistua elämässäsi syöpädiagnoosin jälkeen?
Jäsenillemme ja muiden syöpäyhdistysten sekä syöpäjärjestöjen jäsenille se voi jälleen tänä kesänä olla mahdollista Vahvistu syöpädiagnoosin jälkeen -tapahtumassa.

Ilmoittautumisaikaa on enintään 28.5.2023 saakka. Toimi pian, sillä paikkoja on rajoitetusti!  Täytä ilmoittautumislomake

Tellervo Edessalon säätiö tarjoaa kaikkien alueellisten syöpäyhdistysten ja valtakunnallisten syöpäjärjestöjen jäsenille Päijänteen Edessalon saaressa 2 vuorokautta kestävän virkistävän ja kuntouttavan tapahtuman. Kesällä 2023 on ensimmäisen kerran myös yksi jatkoryhmä aiempina vuosina Vahvistu syöpädiagnoosin jälkeen -tapahtumaan osallistuneille.

Tapahtumien ohjatuissa osuuksissa hyödynnetään ratkaisukeskeisiä, positiivisen psykologian menetelmiä. Tavoitteena on siirtää kuntoutujan ajatus-, tunne- ja toimintamaailmaa kohti myönteistä. Ohjelman tavoite on voimaannuttaa jokaista hänen omista lähtökohdistaan. Virkistäytymisosiot sisältävät luonnosta nauttimista, saunomista, uimista, makkaranpaistoa sekä verkostoitumista ja kokemusten jakamista yhdessä toisten osallistujien kanssa.

Valmentaja-kouluttajana tapahtumissa toimii Mari Sarajärvi, joka on monipuolinen ihmismielen asiantuntija: positiivisen psykologian asiantuntija, life coach, NLP-Master practitioner ja kokonaisvaltainen rentoutusohjaaja sekä lakimies.

Tapahtumat on suunnattu naisille ja kuhunkin ryhmään otetaan maksimissaan 10 henkilöä. Ryhmiin vahvistetaan myös varapaikkoja mahdollisten peruuntumisten varalta.
28. – 30.7.2023 tapahtuma on ns. jatkoryhmä tapahtumissa aiemmin mukana olleille.

Lähtöpaikka on Jämsän keskustassa S-marketin piha. Paluu tapahtuu samaan paikkaan. Lähdön ja paluun välinen tapahtuma on osallistujalle ilmainen.

Mikäli syöpäsairautesi on vielä akuutissa hoitovaiheessa, otathan huomioon tällöin oman jaksamisen matkustamisen osalta.

Osallistuminen ei sovi myöskään liikuntarajoitteisille veneeseen siirtymisten ja maaston vaikeakulkuisuuden vuoksi. Jalan kuljettavaa polkua rannasta päätalolle on noin 300 metriä.

Tapahtuma-ajankohdat

• 7. – 9.6. (ke – pe)
  • 9. – 11.6. (pe – su)
  • 26. – 28.7. (ke – pe)
  • 28. – 30.7. (pe – su) Jatkoryhmä

Ryhmien lähtö Jämsästä tapahtuu lähtöpäivänä klo 16.30 ja paluu Jämsään paluupäivänä n. klo 18.30. Tarkemmat ohjeet ja aikataulut lähetetään sähköpostissa osallistujille lähempänä tapahtumaa.

Täältä saat lisätietoa tapahtumasta: Lisätietoja Edessalon kesätapahtumista 2023

Tästä pääset ilmoittautumaan tapahtumaan Ilmoittautumislomake

Tervetuloa Edessaloon kesällä 2023!