Jäsenyydelläsi tuet toimintaamme

Vuoden 2018 jäsenmaksulaskumme vanhoille jäsenillemme lähtee tulevalla viikolla. Jäsenyydelläsi varmistat yhdistyksemme tarjoaman tuen syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen myös tulevaisuudessa. Yhdistyksemme toiminnassa ja palveluissa pyrimme pääsääntöisesti maksuttomuuteen. Ilman tukeanne toimintamme ei olisi mahdollista ja jokainen toimintaamme tukeva onkin meille arvokas.

Jäsenetuna yhdistyksemme vanhoille ja uusille jäsenille lähetetään vuoden 2018 ensimmäisen Syöpä – lehden mukana Viking Line risteilyetukortti (ne jäsenet joille Syöpä-lehti ei tule, voivat pyytää risteilyetukortin toimistolta). Jäsenetuihin ja yhdistyksen moniin eri tukimuotoihin pääset tutustumaan yhdistyksen verkkosivuilla osoitteessa:

www.keski-suomensyopayhdistys.fi

Jäsenmaksumme vuodelle 2018 on 23 euroa.

Verkkosivujemme kautta voit myös liittyä jäseneksi tai tehdä liittymisen toimistomme kautta puhelimitse 014 3330220.

Lämmin kiitos tuestasi

Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry