Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtajaksi Anne Astikainen

Kuva: Tero Takalo-Eskola

Anne Astikainen on toiminut Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtajan sijaisena toukokuusta 2021 alkaen.
Pitkäaikaisen toiminnanjohtajan Immu Isosaaren siirryttyä uusiin haasteisiin yhdistyksen hallitus on päättänyt vakinaistaa Anne Astikaisen yhdistyksen toiminnanjohtajan tehtävään.

Astikaisella on vuosikymmenien kokemus erilaisista kehittämiseen, vaikuttamiseen ja johtamiseen liittyvistä tehtävistä erityisesti sosiaali- ja terveysjärjestöissä.

• Olen tästä mahdollisuudesta erittäin kiitollinen ja iloinen. Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtajan tehtävässä pääsen hyödyntämään kaikkea sitä osaamista ja kokemusta, jota minulle on elämän varrella kertynyt. Tehtävänäni on luotsata yhdistyksen toimintaa ja siten omalta osaltani turvata syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tuki.

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen hallitus
Vesa Kataja, puheenjohtaja & Susanna Mutanen, varapuheenjohtaja.