Kuntoutumiskurssi kilpirauhassyöpään vastasairastuneille

Kurssi järjestetään 10.-13.10.2019 Peurungassa, Laukaassa.

Kenelle: Kurssi on suunnattu henkilöille, jotka ovat sairastuneet viimeisen kahden vuoden sisällä kilpirauhassyöpään. Etusijalla ovat henkilöt, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet Kilpirauhasliiton kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen.

Kurssi tarjoaa perustietoa kilpirauhassyövistä. Tärkeä merkitys kurssilla on vertaistuella, virkistystä unohtamatta.

Tavoitteet: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudestaan ja sen hoidosta sekä kannustaa huolehtimaan hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisesti.

Kurssin omavastuuhinta: 1hh/150€ ja 2hh/90€.

Hakeminen: Hakuaika alkaa 5.8.2019 ja päättyy 13.9.2019. Hakemuksen voit täyttää Kilpirauhasliiton nettisivujen kautta osoitteessa https://kilpirauhasliitto.fi/kurssit-ja-lomat/kilpirauhassyopakurssi/ tai tilata paperisen hakulomakkeen numerosta 09 8684 6550.

Kuntoutumiskurssin hintaan sisältyy täysihoito, lääkäriluento ja muut asiantuntijaluennot. Matkakulut maksaa kurssilainen itse. Kurssin osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin alkamista.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen kanssa.