Lämmin kiitos kaikille Roosa nauha muotinäytökseen osallistuneille

Lauantaina vietimme upean ja arvokkaan tilaisuuden Roosa nauha hyväntekeväisyysmuotinäytöksen parissa.

Jyväskylän Nikolainkulma tarjosi arvokkaat puitteet tilaisuudelle. Sali oli täynnä yleisöä, kun upeat, rohkeat syövän sairastaneet miehet ja naiset esittelivät syksyn muotia. Tunnelmaa loi myös Olga Wilhelmiina kauniilla musiikkiesityksillään. Jännitystä nosti arpajaiset, johon saimme mahtavia palkintoja eri yrityksiltä. Nautimme myös herkulliset leivoskahvit.

Lämmin kiitos kaikille malleille, muotinäytöksen järjestelyissä suuresti auttaneille vapaaehtoisillemme Annuli Merkulle ja Kati Rinteelle, sekä kaikille muille mukana olleille vapaaehtoisille, yleisölle, yhteistyökumppaneille ja arpajaispalkintoja lahjoittaneille.

”Tämä hetki on meidän!”

Lämmin kiitos!