Lasten syövän päivää vietettiin 15.2.17 Jyväskylässä Seppälän Prismalla

Päivää ovat tukeneet seuraavat henkilöt/yritykset:

Prisma Seppälä, Prisman Puuhapaikka, Raisa Jaako, Teija Salonen, Loistoset Oy; Stina Nikamaa, Hiushuone Estilo, Golden Day & Spa Salon, Strider Suomi, Frameda Oy, HopLop Jyväskylä, Kauneushoitola Tunne; Jenni Koskinen, Prisma Kampaamo Seppälä, Laura´s Beauty, Face Helsinki Ky, Autotalo Laakkonen, Fazer oy, Amusantti; Sari Kanala, Popton Oy; Ninnu Puumalainen, Kotileipomo Happy Cakes, Tre kronor; Sonja Kuula, Seppälän Prisman Apteekki, Helvi Hakkarainen, Hannele Arvekari, Ravintola Myöhä, Timanttiset Seppälä, Emma Hirvonen, Kukkakauppa Ruusupuu, Seppälän Prisman Buffa/Presso, Life Seppälä
Seppälän Prisman Suutari, Point-S Jyväskylä Gummisepät Oy,
Bella Roma -ravintola, Hesburger Seppälä, Tilitoimisto Kivi; Annukka Kivi, Valokuvaaja Oona Manninen, Laajis, Hakamaan Lammastila, Neste K Kirri, Nanso; Seppälän Prisman myymälä,
Hoitohuone Aurinkoinen, Lastentarvike, Sonja Hietala Photography
Valokuvaaja Mikko Suutala, T:mi Disa-Erika; Erika Nurmela, Kirrin Muuvi, MYK Jewel, Taikuri Hra Hölynpöly, Artmus- tanssikoulu, Viljatar Duo, Jonna Ortju band, Team Rynkeby Jyväskylä, sekä joukko vapaaehtoisia lipaskerääjiä.

Lämmin Kiitos teille kaikille tukijoille, sekä kaikille päivään osallistuneille.

Näytä lisää