Rakkauden turvaverkko- hyväntekeväisyystapahtuma

Jyväskylän Paviljongissa lauantaina 17.2.2018

Puuhapäivä klo 11-14

Konsertti 18-20

Kansainvälistä lasten syövän päivää vietetään helmikuussa. Tämän tärkeän teemapäivän johdosta järjestetään mittava hyväntekeväisyystapahtuma lauantaina 17.2.2018 Jyväskylän Paviljongissa keskisuomalaisten syöpäsairaiden lasten hyväksi. Yhteistyössä ovat vahvasti mukana Jyväskylän Messut Oy sekä Jyväskylän Kongressikeskus Oy.

Päivä koostuu koko perheelle suunnatusta toiminnallisesta ja osallistavasta puuhapäivästä sekä illan hyväntekeväisyyskonsertista, jossa myös syöpälapset ovat mukana esiintymässä.

Konsertin ohjelmisto on koottu osittain syöpälasten perheitä koskettaneista lauluista, jotka ovat lohduttaneet, antaneet voimaa ja toivoa sekä kantaneet vaikeina hetkinä.

Konsertissa esiintyvät: Syöpälapset, Antti Kleemola, Jonna Ortju, Käsikello-orkesteri Kide sekä Jyväskylän Puhallinorkesteri juhlakokoonpanossa, kapellimestari Eveliina Aijasahon johdolla. Konsertin juontaa Heidi Sohlberg. Kuvat ja videot, Joel Jyrinki.

Rakkauden turvaverkko- koko perheen tapahtuma

Klo 11-14 A-halli, Paviljonki, Lutakonaukio 12

Perhelippu 5€, käteismaksu

Rakkauden turvaverkko- hyväntekeväisyyskonsertti

Klo 18 Wilhelm-sali, Paviljonki, Lutakonaukio 12

Liput illan konserttiin 25€/15€

www.liveto.fi sekä Keski-Suomen Syöpäyhdistys

Tapahtuman tuottavat: Jonna Ortju/NamuPaja, Joel Jyrinki, Jyväskylän Messut Oy ja Jyväskylän Kongressikeskus Oy yhdessä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen ja syöpälasten vanhempien kanssa.

Tapahtuman järjestäjät haluavat haastaa mukaan myös kaikki alueen toimijat ja yrittäjät! Menossa jo mukana ja tekemässä hyvää: HopLop, JYP, Studio Aki Korpinen, Taikuri Hra Hölynpöly, Jyväskylän SRK, Lastenohjaajaopiskelijat ym.

Tapahtumapäivän tuotto ohjataan Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen kautta alueen syöpälasten ja heidän perheiden tuki- ja virkistystoimintaan.

Lisätietoja tapahtumasta:

Jonna Ortju/ NamuPaja 044 5588368/ jonna.ortju@gmail.com

Marika Raitio/ Keski-Suomen Syöpäyhdistys 050 5914180 marika.raitio@kessy.fi

Sarita Rajala/mukaan haluavat yritykset/ standipaikat 045 1203882 saritaky@gmail.com