Naamioteatteriesitys Polku Jyväskylän kaupungin teatterissa

Tervetuloa katsomaan rintasyöpäteemaista naamioteatteriesitystä Polku Jyväskylän kaupunginteatterin pienelle näyttämölle 11.3.-2.4.2022

Polku on koskettava ja lämmin naamioteatteriesitys perheenäidistä, joka joutui matkalle jolle kukaan ei halunnut. Polku on Suvi Salomaan kuudes käsikirjoittama ja ohjaama naamioteatteriesitys Suomessa. Esitys pohjautuu Salomaan haastattelemien naisten omiin kokemuksiin rintasyövästä.

Naamioteatteri on sanatonta teatteria, jota siivittää taustalla soiva musiikki. Sanaton ilmaisu tarjoaa katsojalle mahdollisuuden kokea esitys omasta kokemusmaailmastaan, mikä puolestaan antaa katsojalle tilaa koskettavan teeman äärellä, huumoriakaan unohtamatta.

Esitykset Jyväskylän kaupunginteatterilla:

pe 11.3. klo 19
la 12.3. klo 13
ke 16.3. klo 19
la 19.3. klo 19
ke 23.3. klo 19
la 2.4. klo 19

Liput normaalisti 22/20/18 €, mutta Keski-Suomen syöpäyhdistyksen jäsenille vain 18 €/kpl. Alennuksen saat teatterin lippumyymälästä joko jäsenkorttia näyttämällä tai sanomalla koodisanan ”Kessy”.

Lisätietoa esityksestä:

Facebook @naamioteatteripolku / Instagram @naamioteatteri_polku