Naistoimikunnan ystävänpäiväjuhla 17.2.

Vuonna 1965 perustettu K-S syöpäyhdistyksen naistoimikunta järjestää taas perinteeksi muodostuneen ystävänpäiväjuhlan lauantaina 17.2. ravintola Primuksessa. Juhlallisessa mutta rennossa tapahtumassa on luvassa suussa sulavia herkkuja pöytään tarjoiltuna, musiikkiesityksiä, imitaattori, tanssia, yllätysohjelmaa ja ennen kaikkea hyvää seuraa.

Juhlan tuotto käytetään keskisuomalaisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen.
Vuonna 2017 Naistoimikunta lahjoitti tähän tarpeeseen noin 15 800 euroa. Ystävänpäiväjuhlista ja Syyskonsertista on muodostunut viime vuosina merkittävimmät varainkeruutapahtumat. Naistoimikunta on kaikille avoin ja se ottaa mielellään riveihinsä uusia jäseniä.

Ystävänpäiväjuhla ravintola Primuksessa 17.2. klo 18. Lippuja (75 euroa) naistoimikunnan jäseniltä, ryhmän FB-sivuilta ja Syöpäyhdistyksen Jyväskylän toimistolta (Kilpisenkatu 5 B 9).

Tiedustelut: kristiina.fredrikson@gmail.com, puh. 0408208446