Tulossa syksyllä: Ohjattua liikuntaa syöpään sairastuneille

Jatkamme keväällä 2022 hyvää palautetta saanutta liikuntaryhmää. Ryhmän tavoitteena on antaa välineitä ja rohkaista liikunnan harrastamiseen muuttuneessa elämäntilanteessa. Ryhmä kokoontuu viisi kertaa keskiviikkoisin klo 16.30-17.30 ajalla 31.8.-28.9. 2022. Paikkana on BUUGI Liikunta- ja Hyvinvointikeskus.

Ryhmässä on mahdollisuus monipuoliseen ryhmäliikuntaan sekä kuntosaliohjaukseen, ryhmän koosta ja toiveista riippuen. Ryhmään mahtuu enintään 20 osallistujaa.

Omavastuu on yhteensä 15 euroa/ hlö koko ryhmän ajalta ja se laskutetaan ryhmän alkaessa. Ryhmän toimintaa tukee taloudellisesti Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Naistoimikunta.

Ryhmän ohjaaja

Elina Lius, Personal Trainer, ryhmäliikunnan ohjaaja (lähihoitaja, liikunnanohjaaja AMK, YAMK, 3. vuoden fysioterapiaopiskelija)

BUUGI Liikuntakeskus sijaitsee Killerin raviradan vieressä, os. Sykeraitti 7-9, 40630 Jyväskylä, p. 050 5455 374, www.buugi.fi. BUUGIssa on iso, ilmainen pysäköintialue autolla tulevilla ja mm. paikallisbussit 1 ja 2 kulkevat BUUGIn vierestä.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 30.6.2022 mennessä: p. 014 3330 220 (ma-to klo 9-15).