Oletko etsinyt ja saanut tukea Syöpäjärjestöjen tukihenkilöiltä? Tai jäitkö vaille tukea?

Osallistu kyselyyn, jonka tarkoituksena on kartoittaa syöpään sairastuneiden ja syöpään sairastuneiden läheisten kokemuksia tuen löytämisestä ja saamisesta Syöpäjärjestöjen koulutetuilta tukihenkilöiltä.

Toivomme vastauksia Sinulta, joka:
– saat tällä hetkellä tukea Syöpäjärjestöjen koulutetulta tukihenkilöltä
– olet joskus saanut tukea Syöpäjärjestöjen koulutetulta tukihenkilöltä
– olet etsinyt tukea, mutta et ole saanut tai löytänyt sopivaa koulutettua tukihenkilöä Syöpäjärjestöiltä

Kaikki Syöpäjärjestöjen vapaaehtoiset tukihenkilöt osallistuvat Syöpäjärjestöjen ammattilaisten tarjoamaan tukihenkilökoulutukseen ja sitoutuvat samalla toiminnan periaatteisiin ja Syöpäjärjestöjen arvoihin. Tukihenkilöitä sitoo myös vaitiolovelvollisuus. Tukihenkilötoimintaa koordinoivat alueellisten syöpäyhdistysten ja valtakunnallisten potilasjärjestöjen ammattilaiset. Tukihenkilöiden antama tuki on vapaaehtoistyötä.

Pyydämme vastauksia kyselyyn 31.10.2021 mennessä.
Kyselyyn vastataan nimettömänä. Kyselyn vastauksia hyödynnetään Syöpäjärjestöjen vapaaehtoistoiminnan kehittämisessä, vapaaehtoisten koulutuksissa ja toiminnanohjauksissa sekä tukihenkilöiden tarjoaman tuen markkinoinnissa.

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä

Lämmin kiitos palautteestasi!