Panostasi tarvitaan kansalliseen syöpätutkimukseen!

Panostasi tarvitaan! Haemme yli 18-vuotiaita suomalaisia syöpäpotilaita osallistumaan vahvan tunnistautumisen kautta, digitaalisena verkkokyselynä toteutettavaan kansalliseen syöpätutkimukseen.

Kansallinen syöpätutkimus kartoittaa syövän ja sen hoidon aiheuttamia kustannuksia sekä hoitojen vaikuttavuutta potilaan että yhteiskunnan näkökulmasta. Tavoitteena on tuottaa tietoa tehokkaan ja mahdollisimman hyvää elämänlaatua tukevan hoidon turvaamiseksi ja samalla pitää syöpähoitojen kasvavat kustannukset hallinnassa. Tutkimus toteutetaan Suomen Syöpäpotilaat ry:n, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL), potilasjärjestöjen, tutkimusapteekkien ja Oriolan yhteistyönä luottamuksellisesti eettisten vaatimusten ja tietosuojamääräysten mukaisesti.

Kansalliseen syöpätutkimukseen on ollut mahdollista osallistua Suomen Syöpäpotilaat ry:n sekä muiden potilasyhdistysten kautta jo noin vuoden ajan, mutta nyt tutkimukseen tunnistautuminen hoituu entistä tietoturvallisemmin vahvan tunnistautuminen kautta. Vahvan tunnistautumisen myötä, pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta käyttämällä, sinun ei tarvitse osallistuaksesi antaa henkilötunnustietojasi, mutta voit antaa arvokkaan näkemyksesi ja potilaan äänen tutkimukseen.

Tutkimuksen osallistumiseen menee noin 12 minuuttia. Tutkimukseen voi osallistua 31.8.2020 saakka.

Osallistu tutkimukseen tästä: tutkimus.oriola.com/syopa

Kiitos, kun osallistut!