Peurungan virkistyspäivät 12. – 14.9.2018

Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n paikallisosastot järjestävät yhdistyksen jäsenille suunnatut virkistyspäivät Kylpylähotelli Peurungassa 12. – 14.9.2018. Majoitus tapahtuu kylpylähotellin päärakennuksessa tai Peurantähden 57.5 m2 huoneistoissa.

Päärakennuksen majoitus:

1hh 139 €/hlö/2 vrk

2hh 75 €/hlö/2 vrk

Huoneet ovat uudistettuja, nykyaikaisia huoneita kaikkien palveluiden läheisyydessä. Huoneissa on minibaari, kylpytakit sekä wlan-yhteys.

Peurantähden huoneistot:

4hh 75 €/hlö/2 vrk

Huoneistossa on kaksi erillistä kahden hengen makuuhuonetta, tilava olohuone-keittiötila, oma sauna ja parveke.

Kaikkiin majoitusmuotoihin sisältyy 2 x aamiainen, 2 x bufee ruokailu: päivällinen Peurankello Tasting bufeesta, teemakylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö sekä vapaa ajan ohjelmaa paikallisosastojen järjestämänä. Majoitus on käytettävissä tulopäivänä klo 15.00 ja luovutus tapahtuu lähtöpäivänä klo 12. Tiedustelut Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n toimisto 8.8 alkaen, p. 014 3330 220, syopayhdistys@kessy.fi .

Ilmoittautuminen virkistyspäiville avautuu 8.8.2018 klo 9.00. Ilmoittautuminen tapahtuu puhelimitse huonekunnittain Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n toimistolle 014 3330 220. Osallistumisen edellytyksenä on Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry:n jäsenyys. Maksamiseen liittyvät ohjeet ja muu materiaali lähetetään ilmoittautuneille postitse. Osallistujia virkistyspäiville otetaan maksimissaan 120 henkeä. Ilmoittautuminen päättyy maksimiksi määrätyn henkilömäärän täytyttyä tai viimeistään 21.8.2018. Peruutusten suhteen noudatetaan kylpylähotelli Peurungan peruutusehtoja.

Lämpimästi tervetuloa!

Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry