Peurungan virkistyspäivät 11. – 13.9

Jo perinteisiksi muodostuneet K-S Syöpäyhdistyksen paikallisosastojen virkistyspäivät vietettiin upeissa ja kauniissa Peurunkajärven maisemissa, Peurungan kylpylässä. 87 virkistyjää sai nauttia monenlaisista aktiviteeteistä; oli keilailua, rentoutusta, vesi-lavisjumppaa.  Satu ja Arto Rantasen musiikkituokio sai valtavan suosion ja Sadun kaunis ääni ja vahva eläytyminen esityksissään sai yleisöltä suunnattomat aplodit.  Illalla tanssiväki kokoontui kuuntelemaan Tommi Soidinmäen lauluja ja pyörähtelemään tanssiparketilla. Ruoka oli maittavaa ja ilmapiiri oli iloinen ja jälleennäkemisen iloa tunsimme. Oli ilo huomata, että olimme saaneet joukkoomme myös uusia ihmisiä.

Kiitos kaikille osallistujille, kiitos Syöpäyhdistykselle, kiitos kaikesta tuesta järjestelyissämme! Hyvää syksyä.