Terapeuttiseen ryhmään ilmoittautumisaikaa jatkettu 31.8.saakka

Tarjoamme terapeuttisen ryhmän kaikille syöpään sairastuneille henkilöille, jotka haluavat löytää uusia keinoja suhtautumisessa sairauteen sekä tutkia mielen rakenteitaan terapeuttisesti ja hoitavasti poikkitaiteellisten ja kehollisten menetelmien avulla.

Ryhmän toiminta voi antaa valmiuksia kohdata haasteita, joihin sairastaminen on vaikuttanut. Ryhmä on suljettu ja vaitiolovelvollinen. Ryhmä on suunnattu erityisesti ensimmäistä kertaa terapeuttiseen ryhmään osallistuville. Ryhmän toimintaa tukee taloudellisesti Lions Club Jyväskylä.

Ryhmä kokoontuu yhteensä kuusi (6) kertaa ja 1,5 tuntia kerrallaan.

Ryhmän ohjaajat

• Päivi Ahola, kognitiivinen ryhmäpsykoterapeutti, yksilökuvataidepsykoterapeutti, kirjallisuusterapeutti
  • Iida Luhanko, perhe- ja paripsykoterapeutti, joogaohjaaja, seksuaalineuvoja

Ryhmä kokoontuu Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen tiloissa, os Kilpisenkatu 5B9.

Kokoontumisajat: tiistaisin 5.9., 19.9., 3.10., 17.10., 31.10. ja 14.11. klo 17.00 – 18.30

Ryhmään osallistumisen omavastuuhinta on 15 euroa/ hlö. Huomioithan, että ryhmään osallistujia ei ole vakuutettu Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen puolesta.

Ryhmään liittyvät tiedustelut ja ilmoittautumiset 31.8.2023  mennessä:
Neuvontahoitaja Marika Raitio, marika.raitio@kessy.fi tai p. 050 591 4180

HUOM. Tämä ryhmä korvaa lapsiperheiden vanhemmille suunnatun terapeuttisen ryhmän, koska ko. ryhmään ei tullut ilmoittautumisia.