Tuetut lomat vuonna 2021 perheille ja levinnyttä rintasyöpää sairastaville

Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry järjestää yhteistyössä Maaseudun terveys- ja lomahuolto ry:n kanssa tuettuja lomia rintasyöpäpotilaille ja heidän perheilleen.

Voimaa vertaisuudesta -lomien tavoitteena on, että lomalaiset virkistyvät, tapaavat toisia samassa tilanteessa olevia sekä saavat vertaistuen ja lomaohjelman kautta voimavaroja arkeen. Lomilla on mahdollisuus osallistua ohjattuihin toimintatuokioihin oman jaksamisen ja toimintakyvyn mukaisesti. Lomilla on mukana myös Rintasyöpäyhdistyksen vertaistukija.

Levinnyttä rintasyöpää sairastavien loma

Voimaa vertaisuudesta -loma levinnyttä rintasyöpää sairastaville, omatoimisille aikuisille 12.4.2021 -17.4.2021 Lehmirannan lomakeskuksessa. Hakuaika päättyy 12.1.2021.

Lapsiperheloma

Voimaa vertaisuudesta -perheloma lapsiperheille, joissa vanhempi on sairastunut rintasyöpään 27.6.2021 -2.7.2021 Nuorisokeskus Piispalassa. Hakuaika päättyy 27.3.

Lapsiperheiden lomilla ohjelma sisältää perheen yhteistä ohjelmaa, eri-ikäisille lapsille suunnattua toimintaa, vanhemmille suunnattuja ryhmäkeskusteluja sekä perheen 1-3 vuotiaille lapsille maksutonta lastenhoitopalvelua yhteensä 4 x 2 h.

Hakeminen

Lomille haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteessa mtlh.fi/ -> Lomahakemukseen

Valitse yhteistyökumppani-valikosta Rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland ry

Täytä hakemustiedot ja perustelut huolellisesti!

Omavastuu ja mitä loma sisältää

Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta, alle 17-vuotiailta ei peritä omavastuuta.

Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhekoon mukaisissa huoneissa tai huoneistoissa, ryhmäkohtainen ohjelma, yleinen vapaa-ajanohjelma, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö.

Lisätiedot

Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry: toimisto@europadonna.fi, p. 040 1470757

Maaseudun terveys- ja lomahuolto: www.mtlh.fi

maaseudun terveys- ja lomahuolto ry logoVeikkauksen logoRintasyöpäyhdistys-Europa Donna logo