Vielä ehdit hakea! Elämässä eteenpäin- kurssi 22.-26.5.2023

Elämässä eteenpäin- kurssi 22.-26.5.2023 Peurungan kuntoutuskeskus, Peurungantie 85, Laukaa. Hakuaika päättyy 22.4.2023.

Kurssi on tarkoitettu pitkäaikaista tai levinnyttä syöpää sairastaville miehille ja naisille, jotka elävät sairauden kanssa hoitoja saaden.

Kurssi on maanataista perjantaihin kestävä laitoskurssi. Vastaavana ohjaajana toimii syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja. Kurssilla on mukana myös monialainen joukko muita asiantuntijoita, kuten psykologi, ravitsemusterapeutti ja onkologi.

Kurssin tavoitteena on vahvistaa fyysisiä ja henkisiä voimavaroja ja tunnistaa asioita, jotka auttavat elämään hyvää elämää syövästä huolimatta. Samassa tilanteessa olevilta muilta kurssilaisilta on mahdollisuus saada vertaistukea ja ammattilaisilta tietoa sekä parantumattomaan syöpään liittyen että palliatiivisesta hoidosta.

Kurssilla työskennellään itsenäisesti ja ryhmässä, keskustellaan asiantuntijoiden kanssa, rentoudutaan ja liikutaan monipuolisesti sisätiloissa ja luonnossa.

Kurssi on Veikkauksen tuotoilla tuettu ja siten osallistujille maksuton. Osallistuja määrä on maksimissaan 12 henkilöä. Valinta kurssille toteutetaan hakemuksen ja tarvittaessa henkilökohtaisen haastattelun perusteella.

Lue lisää ja hae kurssille täältä