Voimavarakurssi kilpirauhassyöpään vastasairastuneille

Kurssi järjestetään 30.9.-3.10. Peurungan kylpylässä, Laukaassa.

Kenelle: Kurssi on suunnattu henkilöille, joiden kilpirauhassyöpä diagnoosista on aikaa alle 2 vuotta. Etusijalla ovat henkilöt, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet Kilpirauhasliiton kuntoutumiskursseille. Voit hakea kurssille, vaikka et ole Kilpirauhasliiton jäsen.

Kurssi tarjoaa perustietoa kilpirauhassyövistä. Tärkeä merkitys kurssilla on vertaistuella, virkistystä unohtamatta.

Tavoitteet: Kurssin tavoitteena on lisätä kuntoutujan tietoutta omasta sairaudestaan ja sen hoidosta sekä hyvinvoinnista. Lisäksi kurssin tarkoituksena on tarjota voimavaroja selviytyä arjessa paremmin.

Kurssin hinta on 100 €. Hintaan sisältyy täysihoito, asiantuntijaluennot sekä muu ohjelma. Majoitus on kahden hengen huoneessa. Mikäli osallistuja haluaa majoittautua yhden hengen huoneessa, tulee hänen sopia siitä itse Peurungan kylpylän kanssa, ja tällöin osallistuja maksaa huonehintojen erotuksen itse.  Matkakulut maksaa osallistuja.

Osallistumismaksu palautetaan vain, mikäli osallistuminen on peruttu vähintään kaksi viikkoa ennen kurssin  alkamista. Osallistujille lähetetään lisätietoja viikonlopun ohjelmasta hakuajan päätyttyä.

Kurssiajankohta: 30.9.-3.10.2021 (to‒su)
Paikka: Peurungan kylpylä, Laukaa

Hinta: 2hh/100 €

Hakuaika: 26.7.-6.9.2021

Viikonlopun vastaava ja lisätietoa: Asta Salonen, 050 4084 403 tai asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen kanssa.