Vuoden 2020 Roosa nauhat myynnissä yhdistyksellä

Roosa nauha 4 €

Ostamalla nauhan Keski-Suomen Syöpäyhdistykseltä, tuet paikallista toimintaa syöpäpotilaiden hyväksi. Nauhan hinta 4,00 €

Tämän vuoden Roosa nauhan suunnittelija on suomalaisten rakastama muusikko Juha Tapio. Nauhassa on Juha Tapion sormenjälki muistuttamassa siitä, että jokainen meistä jättää toiseen ihmiseen jäljen.  Juha Tapio haastaa suomalaiset tukemaan keräystä ja samalla näyttämään, että olemme maailman välittävin kansa.

-On hienoa olla mukana Roosa nauha -keräyksessä juuri tänä vuonna, koska keräyksellä tuetaan ensimmäistä kertaa kaikkien syöpien tutkimusta. Toivon, että saamme yhä vaan enemmän ihmisiä mukaan keräykseen. Taide ja tiede ovat lähellä toisiaan, sillä molempien maali on yhteinen: tehdä elämästä parempaa, muistuttaa Juha Tapio.

Making of Roosa nauha – nauhan syntytarina

Roosa nauha 2020 kampanjavideo ”Valo”