Yksilökurssi parantumatonta syöpää sairastaville 15.-19.5.2017

Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry järjestää osana Syöpäjärjestöjen sopeutumisvalmennustoimintaa yksilökurssin parantumatonta syöpää sairastaville 15.-19.5. Kurssipaikkana toimii Peurungan kuntoutuskeskus Laukaassa. Hakuaika kurssille päättyy13.4.2017.

Sopeutumisvalmennuskurssien tavoitteena on auttaa syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään selviytymään syövän aiheuttamasta elämänmuutoksesta ja elämään mahdollisimman hyvää elämää syövästä huolimatta. Kursseille voi hakea, kun sairastumisesta on kulunut vähintään noin yksi vuosi. Kurssit ovat kurssilaisille maksuttomia.

Kurssit sisältävät muun muassa:
asiantuntijaluentoja
keskusteluja
toiminnallista ryhmätyöskentelyä
vertaistukea
liikuntaa
virkistystoimintaa

Hakemuksia ja hakukaavakkeita saa Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistolta, Kilpisenkatu 5 B 9, 40100 Jyväskylä. Hakulomakkeet voi myös tulostaa yhdistyksen verkkosivuilta osoitteesta https://www.keski-suomensyopayhdistys.fi/…/kuntoutuskurssit/

Lisätietoja yhdistyksen toimistolta syopayhdistys@kessy.fi tai puhelimitse 014 3330220.