Zoom-livevalmennus: Huolettaako?

Jälleen yksi valvottu aamuyö takana. Huolet on vallanneet mielesi ja rintaa puristaa. Pää on täynnä ajatuksia…

Tuttua? Näin ei kuitenkaan tarvitse olla.

• Miltä tuntuisi, jos mielessä eivät pyörisi ainaiset murheet menneistä ja tulevista asioista?
  • Miltä tuntuisi, jos oppisit käsittelemään huoliasi niin, että voisit nukkua yösi rauhassa?
  • Miltä tuntuisi, jos kesyttäisit huolesi, eikä sinun tarvitsisi enää märehtiä asioita?

Huojentuneelta. Helpottuneelta. Vapautuneelta, eikö totta?

Jotta sinäkin pääset eroon turhista huolista, kutsun sinut, hyvä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, osallistumaan ilmaiseen Huoliriihi – Zoom-livevalmennukseen maanantaina 1.6.2020 klo 17.00 – 18.30. Valmennuksessa opit jäsentelemään erilaiset huolet, kohtaamaan huolet turvallisesti ja kesyttämään huolet.

Valmennus on osallistava ja oivalluttava tapahtuma. Se vie sinua konkreettisesti eteenpäin ratkaisukeskeisin menetelmin kohti huolivapaata arkea. Valmennus opettaa sinua käsittelemään tarpeellisia huolia juuri sinulle sopivana ajankohtana, jolloin voit jättää aamuyön tunnit lepäämiseen ja palautumiseen.

Ilmoittaudu tästä