Kuvia Pihtiputaan kerhon tapahtumista

Jo useana vuonna peräkkäin ovat pihtiputaalaiset yrittäjät, taksiautoilija Reino Leppänen ja Haapa-Line Oy, halunneet antaa tukensa suomalaiselle syöpätutkimukselle ja hankkineet Roosa nauhat yritykselleen ja sen työntekijöille.

Kahtena vuonna tukijoihin on liittynyt myös Pihtiputaan Rotaryklubi.

Pihtiputaan LiigaPloki on jo kuudetta kertaa mukana Roosa nauhakeräyksessä. Joukkue haluaa tukea Suomen syöpäkeräystutkimusta pelaamalla Roosa nauhoilla pelipaidoissa.

Kuvat Jari Kotka

Pihtiputaan Plokin 2-sarja joukkue tukee tällä kaudella syöpätutkimusta kantamalla Roosa-nauhaa otteluissaan. Ensimmäisessä ottelussaan Huhtasuon Kisaa vastaan Plokilaiset löivät viimeisen niitin ja  voittivat pelin 3-2.

Hyvinvointipäivä lauantaina 2.9.2023 Suvannonlahdessa.

Pihtiputaan kerho teki 19.7. kerhon teatteriretken Löytänän kesäteatteriin. Siellä esitettiin Mika Waltarin klassikkokomedia Myöhästynyt hääyö. Näyttelijöinä olivat ammattinäyttelijät, mm. Juha Varis, joka näyttelee Kansallisteatterissa. Muut näyttelijät olivat Helena Vierikko, Pirjo Määttä ja Heikki Pitkänen. Retkellemme osallistui 15 henkilöä, syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään.

Lentopallon naisten Mestaruusliigassa 20:tätä kautta pelaava Pihtiputaan LiigaPloki on jo viidettä kertaa mukana Roosa nauhakeräyksessä. Joukkue haluaa tukea Suomen syöpäkeräystutkimusta pelaamalla Roosa nauhoilla pelipaidoissa. Kuvassa on LiigaPloki aloittamassa uutta liigakautta Roosa nauhoilla varustetuilla paidoilla.

Pihtiputaalainen LiigaPloki -seura on hankkinut Roosa nauhat joukkueelle jo useana vuonna peräkkäin.
Kuvassa naislentopallojoukkueen LiigaPlokin tuuletukset tämän kauden ensimmäisestä mestaruusliiga ottelusta, jonka
Liigaploki voitti suoraan kolmessa erässä (3-0). Pelaajilla komeilee rinnassa Roosa nauhat ja asenne kertoo saman kuin tämän vuoden kampanjan sanoma: ”Rajat eivät ole meitä varten!”

Kiitos LiigaPloki ja tsemppiä kauden peleihin!

LiigaPlokin pelaajia

Kuva Jari Kotka

Kuvia kevään 2021 kokoontumisesta Rantaraitin laavulle. Illan aikana paistoimme nuotiossa makkaraa ja kuunntelimme joutsenten kutsuhuutoja toisilleen kun ne sinäkin keväänä saapuivat Putaanlahdelle pesimään.

nuotio palaa laavulla

laavu ja järvi

Kuvia vuoden 2020 elokuun Hyvinvointipäivältä Suvannonlahdessa. Runsas tarjoilu maistui osallistujille hyvin. Me lauloimme yhdessä tuttuja lauluja ja kuuntelimme tarkkaavaisesti neuvontahoitajan puhetta ja kyselimme innokkaasti mieltämme askarruttavista asioista. Tilaisuudessa oli mahdollisuus myös saunoa ja uida ja ottaa itselleen vaikkapa kasvohoito. 2 naista tarjoilee kahvia

kahvipöydän herkkuja